محتوای هیجان انگیزتر برای Halo Infinite در سال 2023 منتشر می شود

استودیو 343 صنایع به بازیکنان Halo Infinite اطمینان داده است که محتوا و ویژگی های جدید برنامه ریزی شده برای نقشه راه 2023 هنوز وجود دارد.

با این حال، بازیکنان Halo Infinite می‌توانند در ماه‌های آینده تا ژوئن 2023 منتظر حالت‌ها، نقشه‌ها و موارد جدید بیشتری باشند. اگرچه هنوز به طور رسمی اعلام نشده است، به نظر می‌رسد که تیم Certain Affinity در حال کار بر روی محتوای جدید و مهم برای Halo Infinite است. . در همین راستا برخی افشاگری ها ادعا می کنند که این استودیو در حال کار بر روی یک حالت بتل رویال گسترده برای این بازی است.

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار دنیای بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

Halo Infinite از زمان عرضه مشکلات زیادی داشته است. با این حال، در چند ماه گذشته، شاهد بودیم که 343 Industries توانسته است جریان مناسبی از محتوا و ویژگی‌های جدید را برای این تیراندازی اول شخص ارائه کند. اینکه آیا سال 2023 سال بهتری برای بازیکنان Halo Infinite خواهد بود یا نه، باید دید، اما به نظر می رسد که برنامه های تیم توسعه برای ارائه محتوای جدید تا ژوئن 2023 (ژوئیه 1402) در مسیر درست قرار دارد.

مدیر انجمن Halo Infinite John Unicesek اخیراً در توییتر اعلام کرد که طرحی که در سپتامبر گذشته برای ارائه محتوا و ویژگی‌های جدید برای بازی تا ژوئن 2023 ارائه شد، هنوز در حال توسعه است. البته بسیاری از محتویات این برنامه قبلاً در اختیار بازیکنان قرار گرفته است، از جمله به‌روزرسانی زمستانی، انتشار نسخه بتا حالت Forge، مرورگر بازی سفارشی درخواستی بسیاری از بازیکنان و موارد دیگر.

بخوانید  Best Vocation In Dragon's Dogma 2 - Class Tier List