تریلر New Evil Dead Rise درام خانوادگی خونین و وحشتناک را نشان می دهد

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



در خلاصه داستان آمده است: «در Evil Dead Rise، یک بث خسته از جاده با تأخیر به ملاقات خواهر بزرگترش الی می‌رود، خواهری که به تنهایی سه فرزند را در آپارتمانی تنگ در لس‌آنجلس بزرگ می‌کند. دیدار مجدد خواهران با کشف کتابی اسرارآمیز در اعماق ساختمان الی کوتاه می‌شود، که باعث می‌شود شیاطین گوشت‌خوار شوند و بث را به نبردی مهم برای بقای خود سوق دهد، زیرا او با کابوس‌آمیزترین نسخه مادری قابل تصور روبروست. توجه داشته باشید که این تریلر با باند قرمز فقط بازاریابی نیست – همانطور که نویسنده و کارگردان لی کرونین بیان کرد. سال گذشته وقتی تولید در اکتبر 2021 به پایان رسید، تقریباً 6500 لیتر خون در فیلم وجود دارد.

این فیلم توسط سام ریمی، خالق سریال و نماد ترسناک تولید می شود و بروس کمپبل – که در هر قسمت از سه گانه اصلی ظاهر می شد – به عنوان تهیه کننده می پیوندد. در حین تبلیغ تریلر، کمپبل گفت: ویدئویی که در توییتر منتشر شده است که “با وجود اینکه من در این فیلم نیستم، اما به عنوان یک تهیه کننده، مثل یک کت و شلوار ارزان تمام این فیلم را درگیر می کنم. حدس می زنم می توانید بگویید که من باید نقشی را بازی کنم.”

Evil Dead Rise به دلیل بیماری همه گیر، فرآیند تولید طولانی مدت را تحمل کرد. در ابتدا اعلام شد که در سال 2013 در حال ساخت است و پس از سال ها و پیچ و خم ها – و شایعات فراوان – این فیلم در بهار امسال در سینماها اکران خواهد شد.

بخوانید  تریلر بازی Star Wars Jedi: Survivor به The Game Awards رسید

برادران وارنر اولین تریلر قرمز رنگ Evil Dead Rise، قسمت پنجم این فرنچایز را منتشر کرد. این فیلم قرار است در تاریخ 21 آوریل اکران شود.