مجوز جیمز باند برای کشتن است نه صحبت در پارک ملی یلوستون

گاهی اوقات فکر کردن به بیرون از جعبه شما را در آب داغ فرو می برد. این همان اتفاقی است که برای پیرس برازنان، بازیگر سابق جیمز باند افتاد، که اخیراً به دلیل ورود به منطقه ممنوعه پارک ملی یلوستون در سال گذشته به جرم خود اعتراف کرد.

بر اساس گزارش هالیوود ریپورتر، برازنان 500 دلار جریمه خواهد پرداخت و 1000 دلار به یک موسسه غیرانتفاعی به نام Yellowstone Forever اهدا خواهد کرد. گفته می شود 007 سابق نوامبر گذشته ردی را در یک منطقه آبگرم به جا گذاشته و عکس هایی از حضور خود در منطقه ممنوعه را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته است.

برازنان در اینستاگرام از این حادثه “تأسف عمیق” خود را ابراز کرد. “من به عنوان یک دوستدار محیط زیست، بیشترین احترام و عشق را برای دنیای طبیعی خود قائل هستم. با این حال، با ورود به منطقه ای گرمایی پوشیده از برف در پارک ملی یلوستون برای گرفتن یک عکاس، مرتکب اشتباهی تکانشی شدم – اشتباهی که آن را ساده نمی دانم. “

برازنان شاید بیشتر به خاطر بازی در نقش باند در چهار فیلم شناخته شود، که با GoldenEye در سال 1995 شروع شد و با Die Another Day در سال 2002 به پایان رسید. اما این بازیگر در فیلم های برجسته ای مانند Mrs. Doubtfire، The Thomas Crown Affair و Mamma Mia.

اوایل این ماه، برازنان در مورد اینکه کیلین مورفی به طور فرضی نقش باند را در آینده بازی می کند صحبت کرد. او گفت که بازیگر اوپنهایمر که به تازگی برنده جایزه اسکار شده است، به عنوان یک مامور مخفی بریتانیا “کار فوق العاده ای انجام خواهد داد”. جستجو برای این نقش پس از پنج فیلم دنیل کریگ به عنوان جاسوس نمادین در جریان است.

بخوانید  بهترین‌های سال 2022: برداشت Card Shark از ژانر تاریخی هم بازیگوش و هم روشن‌کننده است

در این بین، IO توسعه دهنده Hitman در حال کار بر روی یک بازی جیمز باند است. همچنین تاریخچه مختصر گیم اسپات از بازی های ویدیویی باند را بررسی کنید.