لو رفتن گیم پلی Dragon Age Dreadwolf God of War | اخبار GameSpot – به روز رسانی اخبار GS

صحبت از خواستگاری، این فصل همچنین شامل یک رویداد روز ولنتاین، یک پوسته کوپید برای هانزو، و یک بازی مرورگر سیم کارت دوستیابی به نام Loverwatch خواهد بود. برای یادآوری، فصل 3 از اضافه شدن یک قهرمان جدید صرف نظر می کند، با برنامه ای که در حال حاضر برای تمام فصل های دیگر Overwatch 2 برای به روز رسانی فهرست بازی برنامه ریزی شده است. و یک پیش نمایش از آخرین نقشه آن از شبه جزیره قطب جنوب، به GameSpot dot com بروید.

از موفقیت یک پانچ، فصل سوم آینده Overwatch 2 اولین همکاری IP این فرنچایز را با One Punch Man Doomfist Skin خواهیم دید که مسابقه ای ساخته شده در بهشت ​​متقاطع است.

توانایی‌های مختلف نیز به دکمه‌های خاصی با رابط کاربری که برای کسانی که مدخل‌های قبلی Dragon Age را بازی کرده‌اند آشنا به نظر می‌رسانند. بازیکنان دارای یک ترکیب اصلی حمله، توانایی ها و یک متر هستند که در صورت پر شدن، می توان برای یک حمله خاص از آن استفاده کرد. گزارش شده است که هیچ راهی برای کنترل مستقیم اعضای حزب وجود ندارد، اما افشاکننده فکر می‌کند که احتمالا راهی برای صدور دستورات توسط بازیکنان وجود خواهد داشت، اگرچه چنین ویژگی در آلفا وجود نخواهد داشت.

گزارشی که اخیرا منتشر شد ادعا کرد که Dragon Age: Dreadwolf ممکن است دورتر از آن چیزی باشد که بسیاری انتظار داشتند و احتمالاً در سال 2023 عرضه نخواهد شد.

این فیلم به طور کامل در پایگاه Grey Warden Weissaupt اتفاق می‌افتد که توسط Darkspawn تسخیر شده و با بازیکنان در حال نبرد با اژدها به اوج خود می‌رسد. این افشاکننده به انیمیشن های بازی اشاره ویژه ای می کند و خاطرنشان می کند که “ما هرگز در یک بازی BioWare چنین کیفیت انیمیشن خوبی را ندیده بودیم”.

بخوانید  این ماه Death Stranding و 7 بازی دیگر را با قیمت 12 دلار با Humble Choice دریافت کنید

شخصاً، فکر می‌کنم تکامل به سمت مبارزه‌ای که بیشتر شبیه به God of War است، در حالی که حفظ سایر عناصر اصلی عصر اژدها مانند توانایی‌های تیمی و دستورات، اگر به خوبی انجام شود، یک دستور العمل عالی برای سیر کردن طرفداران طولانی مدت و جذب بازیکنان جدید است. حق امتیاز. لرد می داند که Bioware برای موفقیت این بازی نیاز دارد و این تنها در صورتی اتفاق می افتد که بازی هر دوی این مخاطبان را جذب کند.

بزرگترین نکته مهم تغییر بازی به نبردهای بلادرنگ است که از نسخه های اخیر God of War به عنوان الهام بخش استفاده می کند.

اووووو این صدای Dreadwolf، قسمت بعدی سری Dragon Age از BioWare است و متأسفانه برخی از گیم‌پلی‌های آن در آخر هفته لو رفت.