این ماه Death Stranding و 7 بازی دیگر را با قیمت 12 دلار با Humble Choice دریافت کنید



Humble Choice به طور مداوم برخی از بهترین مجموعه بازی‌های ماهانه را در میان هر سرویس اشتراکی ارائه می‌کند، و آوریل 2023 نیز تفاوتی ندارد، و هشت بازی برتر AAA و مستقل را برای دانلود و برای همیشه به عنوان بخشی از اشتراک خود از 12 دلار در ماه ارائه می‌کند.

در بالای لیست قرار دارد Death Stranding: Director’s Cut. این پورت رایانه شخصی آخرین بازی Hideo Kojima دارای گزینه های گرافیکی بهبود یافته، تغییرات گیم پلی و تعداد زیادی محتوای جدید است، اگرچه داستان تا حد زیادی بدون تغییر باقی مانده است. Death Stranding یک بازی عجیب و غریب است که فقط کوجیما می‌توانست آن را کارگردانی کند، اما ایده‌های جدید گیم‌پلی و کارگردانی هنری درخشان می‌تواند لذت بخش باشد – با فرض اینکه روی داستان بیش از حد کار کلیک کنید (یا حداقل تحمل کنید).

بیگانه: Fireteam Elite عنوان دیگر در ترکیب انتخاب Humble در این ماه است. این تیراندازی چندنفره مشترک که در دنیای فرانچایز بیگانه اتفاق می‌افتد، تیمی متشکل از 1 تا 3 بازیکن را در مقابل انبوهی از Xenomorphs قرار می‌دهد. بازیکنان تفنگداران دریایی خود را با کلاس‌های منحصربه‌فرد شخصی‌سازی می‌کنند و سلاح‌ها و سایر وسایلی را که در طول ماموریت‌های بازی جمع‌آوری می‌کنند، تجهیز می‌کنند.

همچنین بازی‌های کوچک‌تری از ناشران بزرگ مانند بازی‌های 2K وجود دارد. رولردروم، یک بازی تیراندازی غلتکی که مانند اسکیت‌باز حرفه‌ای تونی هاوک با بازی Quake و ماجراجویی روایی ترکیب شده است. Life is Strange 2: Complete Season, در ابتدا توسط Square-Enix منتشر شد.

در نهایت، گروهی از عناوین مستقل کوچکتر، از جمله شوتر دوقلو Rogue-lite وجود دارد. رویتا، بازی ماجراجویی با دست زندگی و رنج سر برانته، سیم کارت دوستیابی چند نفره Monster Prom 2: Monster Camp, و شبیه سازی کشاورزی ثروت بنیانگذاران

بخوانید  آیا توسعه دهنده NBA Playgrounds قصد دارد راه خود را با Ambrisser جدا کند؟

هر هشت بازی اکنون برای همه اعضای Humble Choice در دسترس است. وقتی آنها را دانلود کردید، برای همیشه مال شما هستند – فقط مطمئن شوید که قبل از استفاده از آنها برای بازی های ماه آینده، آنها را بگیرید. علاوه بر این موارد رایگان، اعضای Humble Choice می توانند به مجموعه Humble Games و Vault نیز دسترسی داشته باشند و از تخفیف های اضافی در فروشگاه Humble برخوردار شوند.

Humble همچنین تعداد زیادی معاملات دیگر در حال حاضر در دسترس دارد، مانند این بسته از هشت بازی شوتر با قیمت 18 دلار، یا هشت بازی مانند Vampire Survivor با تنها 8 دلار.

مجموعه Humble Choice آوریل 2023

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.