لنس ردیک، ستاره سریال های Destiny، Horizon و John Wick در 60 سالگی درگذشت

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

لنس که در بالتیمور به دنیا آمد و بزرگ شد، مدرک موسیقی را از دانشگاه روچستر گرفت و بعداً MFA خود را از دانشگاه ییل دریافت کرد.

ردیک در میانه یک تور مطبوعاتی برای قسمت چهارم در فرانچایز جان ویک بود که در آن نقش شخصیت شارون را بازی می کرد. با این حال، او در اولین نمایش فیلم در نیویورک شرکت نکرد و – به عنوان TMZ همچنین گزارش داد – در عوض یک ویدیو سلفی از خانه با سگ های خود در رسانه های اجتماعی منتشر کرد، بدون هیچ توضیحی برای غیبت او.

علاوه بر The Wire و John Wick، لنس در برنامه های تلویزیونی محبوبی مانند Fringe، Bosch، Oz و Lost نقش هایی تکراری داشته است. او همچنین در فیلم هایی مانند فرشته سقوط کرده و گودزیلا علیه کونگ ظاهر شد. ردیک همچنین صداپیشه بازی‌های ویدیویی متعددی بود، از جمله نقشی طولانی در Destiny و Destiny 2 در نقش فرمانده زاوالا، که یکی از شخصیت‌های کلیدی سریال بوده است. همچنین در سری Horizon، Quantum Break و John Wick Hex نیز حضور داشته است.

لنس ردیک در سریال جان ویک
لنس ردیک در سریال جان ویک

لنس ردیک بازیگر که بیشتر برای بازی در نقش سدریک دنیلز در سریال پرطرفدار شبکه HBO The Wire شناخته می شد، در سن 60 سالگی درگذشت. TMZ اولین کسی بود که گزارش داد، با تنوع بعداً با نمایندگان خود تأیید کرد که علل طبیعی بوده است.

بخوانید  The Legend Of Zelda: Tears Of The Kingdom Review

لنس چندین پروژه منتشر نشده در دست ساخت داشت، از جمله بازی در نقش خدای یونانی زئوس در سریال آینده دیزنی + Percy Jackson and the Olympians.