بن افلک کارگردان فیلم جیمز گان دی سی نیست

چندی پیش، شایعه ای منتشر شد مبنی بر اینکه جیمز گان در نظر دارد کارگردانی The Brave and the Bold را به بن افلک بدهد. در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیونبن افلک به این شایعه واکنش نشان داد. بن افلک که پیش از این در فیلم های Batman v Superman: Dawn of Justice و Justice League در نقش بتمن بازی کرده بود، اگرچه قبلاً از علاقه خود برای بازگشت به دنیای دی سی صحبت کرده بود، اما اکنون در مصاحبه ای با هالیوود ریپورتر تصریح کرد که او اینطور نیست. علاقه مند به ایفای نقش در دنیای دی سی جیمز گان.

بن افلک بازیگر سابق بتمن گفته است که قصد ندارد فیلمی از دنیای دی سی جیمز گان را کارگردانی کند.

مقاله مرتبط:

  • معرفی فیلم ها و سریال های آینده DC (فصل 1)

افلک در آن مصاحبه گفت: “قطعاً قصد کارگردانی فیلم جیمز گان DC Universe را ندارم. من با جیمز گان مشکلی ندارم. او فرد خوبی است و مطمئن هستم که کار فوق العاده ای خواهد کرد. می‌خواهم بیایم و آنطور که می‌خواهند فیلم بسازم. “من علاقه‌ای ندارم.”

بن افلک قرار است در فیلم The Flash بازگردد که قرار است در 16 ژوئن 2023 (26 ژوئن 1402) اکران شود و مایکل کیتون نیز در نقش شوالیه تاریکی بازخواهد گشت. گفته می شود افلک در فیلم The Flash 5 دقیقه حضور خواهد داشت. فیلم Air به کارگردانی و بازی بن افلک در تاریخ 5 آوریل 2023 (16 آوریل 1402) در سینماها اکران خواهد شد. همچنین فیلم Superman: Legacy برای 11 جولای 2025 (20 ژوئیه 1402) برنامه ریزی شده است، این اولین فصل از فیلم دنیای دی سی خواهد بود که جیمز گان کارگردانی آن را بر عهده دارد.

بخوانید  سودآوری فوق العاده فیلم آواتار ۲ ساخته جیمز کامرون برای والت دیزنی