لاک پشت های نینجا: تجربه فاضلاب ضرب وشتم جهش یافته در لس آنجلس و نیویورک



در انتظار انیمیشن آینده Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem، طرفداران در هر سنی این فرصت را خواهند داشت که در طول دوره فراگیر “TMNT Experience” وارد دنیای لاک پشت ها شوند. این تجربه که توسط آژانس NVE Experience ایجاد شده است، وعده می دهد که بازدیدکنندگان را به سفری در لانه زیرزمینی لاک پشت ها ببرد.

کریس آرونسون، رئیس توزیع ملی پارامونت پیکچرز، گفت: «ما فوق‌العاده مفتخریم که این فیلم تازه و اکشن را با چنین طنز و دلی به مخاطبان ارائه می‌کنیم. ما نمی‌توانیم منتظر باشیم تا طرفداران در هر سنی لاک‌پشت‌های نینجا را تجربه کنند: ضرب و شتم جهش یافته در صفحه بزرگ.

بلیط های TMNT Experience اکنون برای خرید در دسترس هستند www.tmntexperience.com، به طرفداران اجازه می دهد تاریخ و زمان مورد نظر خود را در لس آنجلس یا نیویورک انتخاب کنند. این تجربه از 23 جولای تا 1 آگوست ادامه خواهد داشت.

علاوه بر تجربه TMNT، طرفداران این فرصت را دارند تا قبل از اکران رسمی فیلم در نمایش های ویژه شرکت کنند. رویداد Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem Sneak در تاریخ 29 جولای برگزار خواهد شد و پس از آن رویداد Fan Access Early Access TMNT: Mutant Mayhem در 31 جولای برگزار خواهد شد.

یک “فروشگاه فاضلاب” رسمی در پایان تجربه TMNT در دسترس خواهد بود. این ویترین محصول تعاملی، در ارتباط با آمازون، طیف گسترده ای از کالاهای لاک پشت های نینجا جهش یافته نوجوان، از جمله اسباب بازی، پوشاک، لوازم جانبی و دکوراسیون منزل را ارائه می دهد.

فیلم The Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem در تاریخ ۲ اوت در سینماها اکران می شود.

بخوانید  تریلر فصل ۱۰ بازی Sea of Thieves با معرفی سرورهای اختصاصی

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.