قیمت نسخه اروپایی Redfall لو رفته است

پوستر بازی Redfall

در اینترنت، قیمت بازی Redfall فاش شده است و ما شاهد افزایش قیمت نسبت به بازی های قبلی Xbox هستیم.

“اینجا در Arkin Studios Austin، ما تصمیم گرفتیم انتشار Redfall را به تعویق بیندازیم. تیم سازنده برای انتشار بازی به زمان بیشتری نیاز دارد. از حمایت مداوم شما متشکریم. “Redfall جاه طلبانه ترین بازی ما تا کنون است. روز و ما نمی توانیم صبر کنید تا به زودی آن را نشان دهید.”

به گفته وی، قیمت نسخه استاندارد بازی Redfall بر روی Xbox Series X / S 79.99 یورو است و با پرداخت 29.99 یورو امکان ارتقا به نسخه لوکس وجود دارد. این قیمت تقریباً بسیار بالاتر از بازی های قبلی ایکس باکس است. البته لازم به ذکر است که این قیمت بازی Redfall در منطقه اروپایی است و هنوز از قیمت آن در مناطق دیگر اطلاعی نداریم. با این حال معمولا قیمت بازی ها در مناطق مختلف تفاوت چندانی با هم ندارند.

اکتبر سال گذشته بود فیل اسپنسررئیس ایکس باکس با اشاره به احتمال افزایش قیمت ها گفت: فکر می کنم در مقطعی باید در برخی موارد قیمت را افزایش دهیم اما در پایان سال 2022 فکر کردیم حفظ قیمت قبلی مهم است. لازم به ذکر است که هنوز تاریخ دقیق انتشار Redfall مشخص نیست، اما شایعات اخیر حاکی از آن است که این بازی در ماه می عرضه خواهد شد.

قیمت بازی اخیرا Redfall فاش شده است و به نظر می رسد که با یک بازی ویدیویی ارزان روبرو نیستیم. یکی از کاربران توییتر به نام Billbil-Kun قیمت نسخه معمولی و لوکس بازی را فاش کرد، او همچنین عادت دارد بازی های جدید پلی استیشن پلاس و ایکس باکس گیم پس را به درستی فاش کند و یکی از کاربران معروف توییتر است.

بخوانید  احتمال شروع تست های خارجی بازی Beyond Good & Evil 2 در ماه جاری

امکان مشاهده تاریخ انتشار Redfall در طول کنفرانس Xbox و Bethesda وجود دارد. این بازی اولین بار در سال 2021 معرفی شد و قرار بود در سال گذشته منتشر شود. اگرچه تا سال 2023 به تعویق افتاد. تیم توسعه Redfall در Arkin Studios در آن زمان در مورد تاخیر نوشت: