فیل اسپنسر: قلب و روح Halo با 343 Industries است

فیل اسپنسر در مصاحبه ای جدید گفت که قلب و روح سری بازی Halo را نمی توان از 343 Industries جدا کرد.

اسپنسر همچنین توضیح داد که 343 صنعت توسط پیتر هیتز، برنامه های بزرگی برای Halo Infinite و پشتیبانی آتی آن دارد. رئیس ایکس باکس در این خصوص افزود: زمانی که این بازی را منتشر کردیم، می دانستیم که باید نسبت به به روز رسانی محتوا، زمان بندی و کیفیت آنها به بازیکنان تعهد بدهیم، اما تمام تلاش خود را برای انجام آن انجام ندادیم، من به تیم اعتماد دارم. که آنجاست به رهبری پیر و برنامه ای که دارند.او اکنون رئیس استودیو است و مدت زیادی در توسعه سریال Halo نقش داشته است.او روی Halo: The Master Chief Collection کار کرده و توسعه داده است. سایر پروژه های بزرگ در کنار تیم 343 Industries یک برنامه عالی دارد.”

آپدیت زمستانی Halo Infinite

در اوایل ژانویه، 343 Industries تایید کرد که انتشار محتوای جدید برنامه ریزی شده برای Halo Infinite تا ژوئن سال جاری ادامه خواهد داشت.

در ادامه، 343 Industries این شایعات را رد کرده و تایید کرده است که در آینده به توسعه بازی های تک نفره و چند نفره در سری Halo ادامه خواهد داد. فیل اسپنسررئیس بازی‌های مایکروسافت در مصاحبه‌ای با IGN گفت که اگرچه پشتیبانی از توسعه سری Halo توسط استودیوهای خارجی مانند Sperasoft، SkyBox Labs و Certain Affinity یک رویکرد استاندارد باقی خواهد ماند، مشارکت 343 Industries برای توسعه سری Halo ضروری است. موفقیت سریال . .

نظر شما در مورد اخبار این بازی چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بخوانید  تاریخ انتشار مجموعه Lara Croft در نینتندو سوییچ اعلام شد

اسپنسر گفت: «ما اکنون در حال انجام اقداماتی هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که تیم رهبری با تمام انعطاف‌پذیری لازم برای پیشبرد برنامه‌ای که برای ساخت Halo نیاز دارد، هماهنگ است. Halo همچنان برای اهداف Xbox بسیار مهم است و 343 Industries برای موفقیت این فرنچایز بسیار مهم است. از نظر استودیوهای پشتیبان و غیره، این فقط بخشی از توسعه است و توسعه دهندگان دیگر به ما کمک می کنند. اما قلب و روح Halo با 343 Industries و تیمی که در آنجا کار می کند، قرار دارد. من به تیمی که آنجاست، مدیران و برنامه‌ای که برای آینده دارند، بیشترین اعتماد را دارم.

مایکروسافت اخیرا بیش از 10000 کارمند از بخش های مختلف را اخراج کرد و بسیاری از استودیوهای تحت پوشش ایکس باکس نیز تحت تاثیر این اقدام قرار گرفتند. یکی از تیم هایی که تعدادی از کارکنان خود را به دلیل این اخراج از دست داد، Studio 343 Industries، سازنده سری Halo بود. مدت کوتاهی پس از انتشار این خبر، گزارش هایی منتشر شد مبنی بر اینکه نقش 343 Industries در توسعه بازی های آینده Halo کاهش می یابد و قسمت های بعدی این سری توسط استودیوهای بیرونی انجام می شود.