ظاهر یک موجود ترسناک در اولین تریلر فیلم The Boogeyman اثر استیون کینگ

اولین پوستر فیلم The Boogeyman

فیلم Boogeyman با همکاری استودیو قرن بیستم و استودیوی فیلم 21Laps برای اولین بار در Hulu ساخته شد، اما چندی پیش مشخص شد که این فیلم ترسناک قرار است در سینماها به جای آنلاین اکران شود. اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فیلم Boogie Man منتشر شد. در اولین تریلر فیلم The Boogeyman تصاویر کوتاهی از وقایع آن را می بینیم که در آن می توانید برای لحظاتی این موجود خزنده را در خانه ببینید. در زیر می توانید آن تریلر را تماشا کنید:

استودیو قرن بیستم و والت دیزنی اولین تریلر فیلم The Boogeyman را منتشر کردند که اقتباسی ترسناک از آثار استیون کینگ است.

فیلم Boogeyman قرار است در تاریخ 2 ژوئن 2023 در سینماها اکران شود. راب سوجکارگردان Host، Dashcam و سه قسمت از Britannia، The Boogeyman را بر اساس فیلمنامه ای از مارک هیمننویسنده فیلم قو سیاه مسئولیت را بر عهده داشت.

فیلم ترسناک Boogie Man داستان دختر نوجوانی را دنبال می‌کند که با مرگ غم انگیز مادرش کنار می‌آید و حالا او و خواهر کوچکش با موجودی شیطانی در خانه‌شان مواجه می‌شوند که به دنبال عذاب آن‌ها است و حالا قبل از آن خیلی دیر، آنها باید از پدر عزادارشان نصیحت بگیرند تا جلوی این موجود را بگیرند. سوفی تاچر، کریس مسینا، دیوید دستمالچیان، مدیسون هو، ویوین لایرا بلر، مارین ایرلند و جینی وردیناز جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Boogeyman ایفای نقش کرده اند.

این فیلم ترسناک بر اساس داستان کوتاهی به نام The Boogeyman نوشته استفن کینگ ساخته شده است و استودیو قرن بیستم و والت دیزنی اولین پوستر رسمی The Boogeyman را منتشر کرده اند که در ادامه می توانید آن را مشاهده کنید:

بخوانید  اعلام نام و تاریخ اکران انیمیشن لاک پشت های نینجا به تهیه‌کنندگی ست روگن

دانلود از آپارات