احتمال اعلام تاریخ انتشار Advance Wars 1+2: Re-Boot Camp در روزهای آینده

Advance Wars قرار بود سال گذشته منتشر شود، اما پس از حمله نظامی روسیه به اوکراین، نینتندو انتشار این کتاب را به تاخیر انداخت. با وجود ادامه این جنگ، ظاهرا نینتندو تصمیم گرفت تا بالاخره این بازی را منتشر کند.

سال گذشته یکی از کاربرانی که این بازی ویدیویی را پیش خرید کرده بود توانست از قبل به آن دسترسی داشته باشد و آن را تجربه کند. به گفته این کاربر، او بازی را قبل از تاخیر روی نینتندو سوییچ لایت خود از قبل بارگذاری کرده و از آن زمان تاکنون کنسول را به اینترنت وصل نکرده است. ظاهرا به این ترتیب او برنامه نینتندو را دور زد تا بازی را به تعویق بیندازد و این نسخه از پیش بارگذاری شده نتوانست تاریخ انتشار جدید را دریافت کند.

بازی Advance Wars اولین بار در سال 2001 برای Game Boy Advance منتشر شد و توسط Intelligent Systems ساخته شد. این یک بازی ویدیویی است داستان سرزمین ستاره نارنجی را روایت می کند که درگیر جنگ با ماه آبی، همسایه اش و متعاقب آن درگیری همسایگان دیگر مانند ستاره دنباله دار زرد و زمین سبز است.

شاید یک آپدیت جدید برای صفحه eShop بازی Advance Wars 1+2: Re-Boot Camp به اعلام قریب الوقوع تاریخ انتشار آن اشاره دارد.

به گفته یکی از کاربران انجمن Famiboards، صفحه eShop بازی Advance Wars 1+2: Re-Boot Camp به روز رسانی شده است که احتمالاً نشان می دهد که تاریخ انتشار به زودی اعلام می شود و بازی بار دیگر برای پیش خرید در دسترس خواهد بود. لازم به ذکر است که همین آپدیت برای بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom نیز اتفاق افتاد و سپس تاریخ انتشار آن مشخص شد.

بخوانید  بهترین بازی های خانوادگی و دورهمی | از لاکشپت‌های نینجا تا ماریو پارتی