فیلم Mission Impossible 7 با بازی تام کروز رکوردهای باکس آفیس جهانی را شکست


فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One با بازی تام کروز توانست رکورد افتتاحیه سری Mission Impossible را بشکند.

فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One که با تحسین منتقدان و تماشاگران مواجه شد، سرانجام چهارشنبه گذشته به اکران سینماها رفت و حالا طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم Mission Impossible 7 افتتاحیه قدرتمندی داشت. فیلم Mission Impossible 7 توانست در 5 روز اول اکران خود 80 میلیون دلار در باکس آفیس آمریکای شمالی بفروشد و رکورد افتتاحیه این مجموعه فیلم اکشن را بشکند. پیش از آن فیلم Mission: Impossible II در سال 2000 توانسته بود 78.8 میلیون دلار در مدت مشابه بفروشد.

البته، رکورد سه روز افتتاحیه آخر هفته برای فرنچایز Mission Impossible همچنان در اختیار Mission Impossible: Fallout با افتتاحیه 61.2 میلیون دلاری در سال 2018 است. فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning قسمت اول توانست در سه روز در طول مدت زمان 56.2 میلیون دلار بفروشد. تعطیلات آخر هفته. علاوه بر این، فروش جهانی Mission Impossible 7 به 240 میلیون دلار رسید که رکورد این سری را در این زمینه شکست. خبر خوب دیگر برای Mission Impossible 7 این است که این فیلم Cinemascore A را از مردم دریافت کرد.

تام کروز و سایی مورالس در فیلم ماموریت غیرممکن - Dead Reckoning قسمت اول

مقاله مرتبط:

  • 6 شیرین کاری تام کروز که می تواند منجر به مرگ او شود

تام کروز، ربکا فرگوسن، هیلی آتول، عیسی مورالس، پام کلمنتیف، شی ویگهام، سایمون پگ، هنری چرنی، ونسا کربی، وینگ ریمز، کری الویس، ایندیرا وارما، راب دیلینی، چارلز پارنل، مارک گیتیس، هولت مک‌کالانی، نیک آفرمن، جانت مک‌تیر، هانا وادینگهام و ماریلا گاریگا آنها از جمله بازیگران قسمت های هفتم و هشتم فیلم ماموریت غیرممکن هستند و به ایفای نقش پرداخته اند. کریستوفر مک کوری که او پیش از این کارگردانی و نگارش فیلمنامه Mission Impossible: Rogue Nation و Mission Impossible: Fallout را بر عهده داشت و برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه دو قسمت Mission: Impossible – Dead Reckoning بازگشت.

بخوانید  طول انیمیشن Kung Fu Panda 4 مشخص شد

فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning قسمت دوم قرار است در تاریخ 28 ژوئن 2024 (8 ژوئیه 1403) اکران شود، اما فیلمبرداری و تولید این فیلم به دلیل اعتصاب نویسندگان و بازیگران متوقف شده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر