طول انیمیشن Kung Fu Panda 4 مشخص شد


انیمیشن Kung Fu Panda 4 استودیوی DreamWorks دومین قسمت طولانی این مجموعه با مدت زمان 94 دقیقه است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون باخبر شدیم که طول انیمیشن پاندای کونگ فو کار ۴ مشخص شد. این انیمیشن با مدت زمان 94 دقیقه، پس از پاندای کونگ فو کار 3 که تنها یک دقیقه بیشتر بود، دومین قسمت طولانی این مجموعه است. طرفداران برای تماشای پاندای کونگ فو کار 4 نیازی به انتظار طولانی نخواهند داشت و این انیمیشن در تاریخ 18 اسفند 1402 (8 مارس 2024) اکران سینماها خواهد شد.

جک بلک در نقش پو، آکوافینا در نقش جین، ویولا دیویس در نقش آفتاب پرست، داستین هافمن در نقش استاد شیفو، جیمز هنگ در نقش آقای پینگ، برایان کرانستون در نقش لی شان، ایان مک شین در نقش تای لانگ، جاناتان کی کوان در نقش هان، لوری تان چن در نقش ننه جان هاگ و رونی چنگ در نقش کاپیتان قایق ماهیگیری از جمله صداپیشگانی هستند که قرار است در کمدی ماجراجویی و کمدی Kung Fu Panda 4 بازی کنند.

در خلاصه داستان کونگ فو پاندای 4 آمده است: «پس از اینکه پو به عنوان رهبر معنوی دره صلح انتخاب شد، او باید یک جنگجوی اژدها جدیدی برای آموزش پیدا کند. در همان زمان، یک جادوگر شیطانی قصد دارد تمام شخصیت های شیطانی را که پو شکست داده است، دوباره احیا کند. » مایک میچل، کارگردان ترولز، کونگ فو پاندای 4 را هدایت می کند و ربکا هانتلی نیز به عنوان تهیه کننده کار می کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  استخدام بازیساز توسط اپل برای پیشبرد پروژه های AR/VR