اکتیویژن بلیزارد کارکنان ورزش های الکترونیکی را اخراج کرد


طبق گزارش ها، مایکروسافت تعداد زیادی از کارمندان بخش ورزش های الکترونیکی اکتیویژن بلیزارد را اخراج کرده است.

همانطور که CharlieIntel گزارش داد، مایکروسافت تعداد زیادی از کارمندان بخش Esports Activision Blizzard را اخراج کرده است. این انصراف تنها دو روز پس از پایان مسابقات Call of Duty League با مسابقات Boston Breach Major I انجام شد.

اسکات پارکینمدیر ارشد سابق عملیات های ورزشی اکتیویژن بلیزارد در توئیتی جدید ناامیدی خود را از اخراج کارکنان ابراز کرد: “آنها این کار را انجام دادند، آنها واقعاً انجام دادند. ابتدا ما را مجبور کردند واقعاً سخت کار کنیم و بلافاصله در اولین روز استراحت ما را اخراج کردند. همچنین یک چیز خوب

تشک رولتی او همچنین تایید کرد که تحت تاثیر این اخراج ها قرار گرفته است: “متاسفانه امروز ما به همراه بسیاری دیگر از متخصصان ورزش های الکترونیکی از بلیزارد اخراج شدیم.” مایکروسافت اخیرا یوهانا گله او را به عنوان مدیر جدید اکتیویژن معرفی کرد که کار خود را در بلیزارد در تاریخ 16 بهمن 1402 (5 فوریه 2024) آغاز خواهد کرد.

مایک استراوخبرنگار Insider Gaming درباره روند اخراج کارمندان مایکروسافت گفت: «Activision از اظهار نظر رسمی در مورد اخراج در بخش eSports خودداری کرد. با این حال، طبق منابع مختلف، این شرکت قصد ندارد بخش Esports را به طور کامل تعطیل کند و در عوض مدل کسب و کار خود را تغییر دهد. این شرکت برای رسیدن به این هدف باید کارهای متفاوتی انجام می داد و تغییر می کرد.

هنوز مشخص نیست که چند کارمند اکتیویژن بلیزارد اخراج شده اند. همچنین مشخص نیست که آیا این اخراج ها بخشی از 1900 کارمند اخراج شده است یا خیر. شایعات حاکی از آن است که اکنون تعداد کمی از کارمندان در بخش eSports باقی مانده اند و طبق منابع مختلف، این بخش از بین نمی رود و تنها به سمت یک “مدل تجاری جدید” حرکت می کند تا بهتر با اهداف جدید شرکت هماهنگ شود.

بخوانید  نقد و بررسی سریال Masters of the Air: The Last Flight
تحریریه مجله بازی یک گیمر