همه چیز در مورد دعوای مایکروسافت و FTC. جزئیات لبه جالب


در این مقاله نگاهی گام به گام به فرآیند تنظیم شنوایی پنج روزه مایکروسافت و FTC خواهیم داشت و اطلاعات منتشر شده در آنجا را زیر میکروسکوپ قرار می دهیم. با یک گیمر همراه باشید.

موضوع تصاحب بلیزارد کینگ توسط اکتیویژن توسط مایکروسافت و عواقب این رویداد چند سالی است که یکی از موضوعات مهم مورد بحث گیمرها به ویژه دارندگان ایکس باکس و پلی استیشن بوده است. نگرانی تعداد قابل توجهی از گیمرها و ابر شرکت ها مانند سونی در پی خرید اکتیویژن و انحصاری بودن احتمالی محصولات این شرکت برای پلتفرم های مایکروسافت، سوالی است که به صورت گسترده و در ابعاد قانونی مطرح شده و مایکروسافت را به دادگاه کشانده است. .

پس از اینکه سازمان تنظیم مقررات رقابت بریتانیا از ادغام مایکروسافت و اکتیویژن جلوگیری کرد، زمان آن فرا رسیده بود که شکایتی را به کمیسیون تجارت فدرال (FTC) برای به چالش کشیدن مجدد قرارداد 70 میلیارد دلاری ارائه کنیم. شکایت کمیسیون تجارت فدرال (FTC) به یک آزمایش پنج روزه منجر شد، و همانطور که احتمالاً می دانید، مایکروسافت در آن آزمایش پیروز شد تا گامی واقعا مهم در جهت نهایی کردن معامله مورد نظر بردارد. در ویدیوی قرار داده شده در این مقاله، تمام پنج روز دادگاه، اطلاعات منتشر شده در آنجا و عواقب پیروزی مایکروسافت در این دادگاه را به تفصیل بررسی کردیم، پس اگر این مسابقه برای شما جالب بود، حتما ویدیوی ذکر شده را مشاهده کنید.

برای حمایت از یک گیمر، لطفا ویدیو را در یوتیوب تماشا کنید

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Aquaman and the Lost Kingdom End و Mid-Credits Scene توضیح داده شد