فیلم Dune 2 به پایان می رسد و تیموتی شالامه عکس تنظیم شده را به اشتراک می گذارد

در فیلم Dune: Part Two بازیگرانی چون Timothée Chalamet، Rebecca Ferguson، Zendaya، Josh Brolin و Javier Bardem حضور خواهند داشت. فلورانس پوگ در نقش پرنسس ایرولان، کریستوفر واکن در نقش امپراتور پادیشاه شادام چهارم و آستین باتلر (الویس) در نقش فید-روتا هارکونن به بازیگران نیمه دوم داستان پیوستند. احتمالاً فیلم از جایی که قسمت اول متوقف شد ادامه پیدا می‌کند، با پیوستن پل آتریدس به فریمن‌ها و در نهایت آن‌ها را به پیروزی بر House Harkonnen و Imperium هدایت می‌کند تا آراکیس و فریمن‌ها را آزاد کنند.

Dune: Part Two رسما گام بسیار مهمی را به اکران در سینما نزدیکتر کرده است. طبق پست جدیدی از ستاره تیموتی شالامه در اینستاگرام، تولید این فیلم رسما به پایان رسیده است – خبری که او با عکسی از پشت صحنه به مناسبت پایان فیلمبرداری به اشتراک گذاشته است.

تلماسه 2021 تقریباً نیمه اول رمان علمی تخیلی فرانک هربرت در سال 1965 را پوشش می‌دهد، از خروج خانواده آتریدید از سیاره اصلی‌شان کالادان تا حمله به خانه هارکونن که باعث فرار پل و مادرش جسیکا برای جان خود شد. شخصیت زندایا، چانی، نقش زیادی در بازاریابی فیلم داشت، اما او تا آخرین لحظات فیلم ظاهر نشد.

فیلم Dune با وجود اکران در طول همه‌گیری COVID-19 و حضور همزمان در HBO Max، بیش از 400 میلیون دلار در باکس آفیس فروش داشته است. فیلم ویلنوو همچنین نامزد 10 جایزه اسکار شد و برنده 6 جایزه اسکار شد که شامل بهترین صدا، بهترین دستاورد در جلوه های بصری و بهترین دستاورد در فیلمبرداری می شود.

بخوانید  Eiyuden Chronicle: صد قهرمان - چگونه در مسابقات آشپزی برنده شویم

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تولید دنباله در ژوئیه اوایل سال جاری آغاز شد. تاریخ اکران این فیلم از آن زمان تاکنون چندین بار تغییر کرده است، اما از زمان نگارش این مقاله، در حال حاضر قرار است به طور انحصاری در تاریخ 3 نوامبر 2023 در سینماها اکران شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر