فیلمبرداری فصل دوم سریال Andor از دنیای جنگ ستارگان به پایان رسید


مراحل فیلمبرداری و تولید فصل دوم سریال Andor بالاخره به پایان رسید تا این سریال محبوب دنیای جنگ ستارگان وارد فاز بعدی تولید شود.

فصل دوم سریال Andor یکی از آثاری است که تحت تاثیر اعتصاب نویسندگان و بازیگران هالیوود قرار گرفت و اکنون طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، این سریال محبوب و تحسین شده از دنیای جنگ ستارگان در آستانه اکران است. دیگو لونا بازیگر نقش Cassian Andor در اینستاگرام خود اعلام کرد که مراحل فیلمبرداری و تولید فصل دوم سریال Andor پس از ماه ها تاخیر بالاخره به پایان رسید و اکنون سریال Andor وارد مراحل پس از تولید شده است.

دیگو لونا گفت: امروز آخرین روز فیلمبرداری سریال Anodr است. من نمی توانم به اندازه کافی از همه اعضای تیم تولید به خاطر این تجربه باورنکردنی و تلاش سختی که در طول سال ها کشیده اند تشکر کنم. بیش از 700 نفر روی ساخت سریال کار کردند و نمی توان از آنها به صورت انفرادی تشکر کرد و خداحافظی کرد و به همین دلیل اینجا می نویسم. از شما برای این تجربه فوق العاده سپاسگزارم.”

دیگو لونا در نقش کاسین آندور با لباس مبدل در سریال آندور

مانند فصل اول، فصل دوم سریال Andor در 12 قسمت ساخته شد که آریل کلیمن (6 قسمت)، جنوس ماتز پدرسن و آلونسو رویز پالاسیوس کارگردانی قسمت های مختلف فصل دوم این سریال از دنیای جنگ ستارگان را بر عهده داشتند. . تونی گیلروی مجری برنامه، تهیه کننده و نویسنده آندور است و دن گیلروی، بو ویلیمن و تام بیسل به تونی گیلروی کمک کردند تا فیلمنامه فصل دوم آندور را بنویسد.

لوکاس فیلم قبلاً اعلام کرده بود که فصل دوم سریال Andor در آگوست 2024 (مرداد یا شهریور 1403) در دیزنی پلاس پخش خواهد شد، اما به دلیل توقف چند ماهه تولید سریال، بعید به نظر می رسد که فصل دوم سریال Andor باشد. قبل از سال 2025 پخش خواهد شد. یا در پایان سال 2024 آغاز خواهد شد. البته در سال 2024، طرفداران جنگ ستارگان همچنان می توانند منتظر سریال های The Acolyte، Skeleton Crew و فصل سوم و پایانی Star Wars: The Bad Batch باشند.

بخوانید  CoD: Warzone 2 و Modern Warfare 2 Season 4 تاریخ انتشار و جزئیات
تحریریه مجله بازی یک گیمر