فروش Sonic Frontiers فراتر از انتظارات سگا بود

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار دنیای بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

در جلسه گزارش عملکرد مالی سه ماهه گذشته با سرمایه گذاران، شرکت سگا در مورد استراتژی فروش و قیمت گذاری بازی Sonic Frontiers بحث کرد، اگرچه میانگین قیمت واحد بازی از آن زمان تا کنون کاهش قابل توجهی نداشته است. راه اندازی آن، اما فروش کلی آن موفقیت آمیز بوده است. سگا اصلی دیگر وجود ندارد. ناشر ژاپنی همچنین اظهار داشت که امیدوار است با استفاده از استراتژی‌های فروش مانند قیمت‌گذاری، تبلیغات و توسعه بسته‌های توسعه بیشتر، فروش Sonic Frontiers را حفظ کند.

طبق آخرین بیانیه سگا، فروش اولیه Sonic Frontiers فراتر از انتظارات آنها بوده است.

از آنجایی که بازی‌های اصلی ما را مجبور به مقابله با این چالش‌ها می‌کنند، باید از مرحله بررسی اولیه با بودجه بیشتر شروع کنیم. بنابراین، ما فرض می کنیم که هزینه های توسعه برای بازی های جدید آینده افزایش می یابد.

بدون شک، Sonic Frontiers یک نسخه مهم برای سگا و مجموعه Sonic است. اگرچه تا زمان انتشار این بازی، نسخه های سه بعدی سری سونیک در دهه گذشته با استقبال خوبی از سوی گیمرها مواجه نشده بود، اما به نظر می رسد نسخه Frontiers توانسته گامی در جهت محبوبیت بازی های سونیک سه بعدی بردارد. در اوایل این ماه، سگا اعلام کرد که پلتفرمر دنیای باز Sonic Frontiers از زمان عرضه‌اش در ماه نوامبر تاکنون بیش از 2.9 میلیون دستگاه فروخته است که به نظر می‌رسد فراتر از انتظارات سگا بوده است.

بخوانید  بازیکنان Total War: Warhammer 3 اکنون می توانند از حالت Ambitious Immortal Empires به صورت رایگان لذت ببرند

در مورد گسترش سری Sonic، سگا قصد دارد در آینده نزدیک محتوای اضافی را برای Sonic Frontiers منتشر کند. همچنین جای تعجب نیست که این شرکت در حال حاضر دنباله ای برای Sonic Frontiers و نسخه های دو بعدی جدید را برنامه ریزی کرده است. Sonic Frontiers هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و ایکس‌باکس سری ایکس در دسترس است. Xbox Series S در دسترس است.

مراحل پرتال بازی Sonic Frontiers را تکمیل کنید

زره Monster Hunter Sonic در Sonic Frontiers

سگا گفت: “ما این بازی را بر اساس یک برنامه فروش استراتژیک تبلیغ می کنیم. فروش موقتی در جمعه سیاه افزایش یافت، اما قیمت خرده فروشی بازی ها از آن زمان به حالت عادی بازگشته است. ما توانستیم با حفظ سطح مشخصی از این بازی، به این نتایج دست پیدا کنیم. کیفیت، و تعداد نسخه‌های فروخته شده بسیار بالاتر از پیش‌بینی اولیه ما بود. ما به فروش درازمدت بر اساس استراتژی‌های فروش مانند قیمت‌گذاری، تبلیغات و توسعه DLC ادامه خواهیم داد.

سگا در ادامه توضیح داد که به دلیل افزایش هزینه‌های نیروی کار، انتظار هزینه‌های توسعه بیشتری را برای عناوین آینده سونیک دارد: «ما در آینده انتظار داریم هزینه‌های توسعه بالاتری برای نسخه‌های جدید سونیک داشته باشیم. با این حال، ما تلاش خواهیم کرد تا کیفیت قابل قبولی را در توسعه نسخه های اصلی فرنچایزهای فعلی خود تضمین کنیم. هزینه های نیروی کار و هزینه های توسعه با توجه به تاثیر تورم جهانی افزایش خواهد یافت و ما انتظار داریم این روند در آینده قابل پیش بینی ادامه یابد.