بازیکنان Total War: Warhammer 3 اکنون می توانند از حالت Ambitious Immortal Empires به صورت رایگان لذت ببرند

یک تریلر جدید برای این حالت، نیروهای نظم متشکل از انسان ها، الف ها و کوتوله ها را نشان می دهد که در تلاش برای ایجاد اتحاد علیه نیروهای آشوب هستند. با این حال، هنگامی که یک جن نظر پادشاه کوتوله بلندبالا را “دوربین” می نامد، همه چیز دقیقاً مطابق برنامه پیش نمی رود. پایان تریلر ورود گروه کوتوله آشوب را پیش بینی می کند. هیچ تاریخی برای زمان ورود گروه کوتوله جدید وجود ندارد، اما Creative Assembly می گوید: “قبل از اینکه متوجه شوید اینجا خواهد بود”.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بازیکنان Total War: Warhammer III که با گروه‌هایی از بازی‌های قبلی این سری مواجه می‌شوند، این امکان را خواهند داشت که هر گروه را به‌صورت تکه‌ای به‌عنوان محتوای قابل دانلود خریداری کنند، نه اینکه مجبور باشند بازی کاملی را که گروه در آن ظاهر شده است، خریداری کنند. برای کسانی که علاقه مند به تماشای Immortal Empires هستند، Total War: Warhammer III در حال حاضر روی PC Game Pass قرار دارد.

این حالت که نقشه‌های جهان و جناح‌های سه بازی Total War: Warhammer RTS Creative Assembly را در یک کمپین عظیم ترکیب می‌کند، به مدت شش ماه در نسخه بتا بود و تا به حال بازیکنان باید مالک هر سه بازی از سری‌ها می‌شدند. بازی. انجمن بازی در ماه‌های اخیر در مورد قیمت بالای ورود به بازی صحبت کرده است، چیزی که بسیاری اعلام کرده‌اند بهترین حالت بازی است، و اکنون Creative Assembly این حالت را به صورت رایگان برای کسانی که Total War: Warhammer III دارند ارائه می‌کند. .

بخوانید  MSI کارت گرافیک RTX 4090D Ventus 3X را برای بازار چین معرفی کرد.

یکی از آنها گفت: “گشودن این کمپین حماسی برای همه دارندگان Warhammer III چیزی است که ما از ارائه آن هیجان زده ایم و اولین سالگرد بازی بهترین زمان برای همه برای لذت بردن از آن است.” پست وبلاگ از Creative Assembly می خواند. “این یک زمان واقعا هیجان انگیز است و شروعی عالی برای سالی که قرار است سال بسیار هیجان انگیزی باشد.”

Total War: Warhammer III اولین سالگرد خود را جشن می گیرد و جاه طلبانه ترین حالت بازی یعنی Immortal Empires را برای همه بازیکنان رایگان می کند.

همراه با اضافه شدن رایگان Immortal Empires، اولین آپدیت بازی در سال 2023 نیز تغییرات مختلف تعادل و رفع اشکال را به همراه دارد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر