صحنه اکشن مضحک 21 دقیقه ای Inside Extraction 2

هدف نهایی هارگریو ارائه یک تجربه همه جانبه و شدید برای مخاطبان و در عین حال تضمین ایمنی بازیگران و خدمه است. او در پایان می گوید: تا زمانی که این احساس منتقل شود… و با خیال راحت به خانه برسیم و روز بعد به سر کار برسیم، بسیار خوشحالم.

در طول فیلمبرداری جاه طلبانه، ایمنی اولویت اصلی هارگریو بود. او پنج ماه را در آماده سازی و تمرین گسترده گذراند. هارگریو خاطرنشان می کند: “با پیچیدگی سکانس قطار… باید با دقت طراحی و برنامه ریزی می شد تا هیچ مشکلی پیش نیاید.”

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

هارگریو با تأمل در هماهنگی پیچیده، به ویژه در لحظاتی که تایلر از اسیران در میان صدها زندانی محافظت می کند، بر ماهیت عملی فیلمبرداری تأکید می کند. علی‌رغم نیاز به برش‌های مخفی برای ترکیب یکپارچه عکس‌ها، هارگریو قصد داشت بر روی شیرین کاری‌های پرخطر و رقص پیچیده تمرکز کند.

هارگریو با همکاری جو روسو، تهیه کننده، مفهوم ایجاد یک سکانس طولانی تر برای دنباله را بررسی کرد. نتیجه یک شوت پیاپی 21 دقیقه ای با برنامه ریزی دقیق و اجرا شده بود. این صحنه نشان می دهد که تایلر راک، متخصص عملیات سیاه، به زندانی نفوذ می کند تا خانواده یکی از اعضای باند خشن را نجات دهد. هنگامی که آنها فرار می کنند و سوار خودروهای زرهی می شوند، تعقیب و گریز آغاز می شود، از جمله فرود هلیکوپتر بر روی قطار در حال حرکت.

بخوانید  بررسی گوشی هوشمند شیائومی 8; مقرون به صرفه و جذاب

فیلمبرداری در خارج از پراگ انجام شد و هارگرو اطمینان حاصل کرد که یک تیم امنیتی از جمله چتربازان بازنشسته برای رسیدگی به هر شرایط اضطراری احتمالی حضور دارند. روند طولانی تمرین نتیجه داد. هارگریو گفت: “خوشبختانه، هیچ کاری انجام نشد [go wrong] به دلیل پروسه طولانی تمرین.”

Extraction 2 در 16 ژوئن در نتفلیکس منتشر شد.

در یک جدید تنوع مشخصات، سام هارگریو، فیلمساز، با دنباله‌ای پر اکشن Extraction 2 برای نتفلیکس، چالشی را برای بالا بردن سطح موفقیت انجام داده است. اولین فیلم که در سال 2020 منتشر شد، یک سکانس 12 دقیقه ای پر از تعقیب و گریز ماشین، تیراندازی، درگیری با چاقو و انفجار داشت.