صحبت‌ های هلنا تیلور در مورد رد کردن پیشنهاد صدا پیشگی شخصیت بایونتا در بازی Bayonetta 3

او می‌گوید علت نپذیرفتن اجرا دوباره شخصیت بایونتا در بازی جدید، پیشنهاد مالی کم سازندگان بازی بوده است. طبق گفته صداپیشه سابق بایونتا، سازندگان فقط چهار هزار دلار برای اجرای این کار به این شخص پیشنهاد داده‌اند. افزون بر این، هلنا تیلور از طرفداران خواسته است تا این بازی را تحریم کنند و در عوض به خیریه کمک کنند. این شخص ساعاتی قبل در حساب توییتر خود چهار ویدیو منتشر کرده و سکوت خود را در مورد این امر شکسته است. صحبت‌های این شخص اینگونه آغاز می‌شود:

هیدکی کامیا در پاسخ به این اتهامات از نگرش نادرستی که در مورد این امر به‌وجود آمده است، ابراز تاسف کرد. از طرفی دیگر، روز گذشته یک تریلر جدید از این بازی در دسترس کاربران قرار گرفت. کم‌تر از دو هفته به انتشار رسمی بازی بایونتا ۳ زمان باقی مانده است. این اثر در تاریخ ۲۸ اکتبر سال جاری میلادی (۶ آبان) برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

این شخص در صحبت‌های پایانی خود به صداپیشه جدید بازی جنیفر هیل اشاره کرد و برای اون آرزوی موفقیت کرد. با‌این حال او گفت که صداپیشه جدید حق ندارد خود را بایونتا بنامد.

همان‌طور که شما همراهان عزیز احتمالا از آن مطلع هستید، در روزهای گذشته استودیو بازی‌سازی پلاتینیوم‌ گیمز اعلام کرد که صداپیشه شخصیت بایونتا در نسخه سوم تغییر کرده است. جنیفر هیل وظیفه صداپیشگی این کاراکتر را در بازی Bayonetta 3 برعهده دارد و جایگزین هلنا تیلور که در دو بازی Bayonetta و Bayonetta 2 صدای خود را به این شخصیت قرض داده بود، شده است. جنیفر هیل در گذشته در سه‌گانه مس افکت حضور داشته است. در زمان اعلام رسمی این خبر از جانب سازندگان، پلاتینیوم‌ گیمز علت این امر را وجود موقعیت‌های متداخل اعلام کرد. بااین‌حال در جریان تازه‌ترین اخبار دنیای بازی، هلنا تیلور، صحبت‌های جدیدی را در مورد تغییر صداپیشه شخصیت بایونتا در نسخه سوم مطرح کرده است.

بخوانید  در حال حاضر خبری از انتشار Ori 3 نیست

«آن‌ها اکنون یک دختر جدید دارند که صدای او را برعهده گرفته است. من بازیگران را دوست دارم و برای او آرزوی شادی در دنیا و همه شغل‌ها دارم، اما او حق ندارد بگوید که بایونتا است. او به‌عنوان بایونتا حق امضای هیچ کالایی را ندارد. این خیانت مال اوست و تنها مال اوست. آن‌ها احتمالاً سعی خواهند کرد یک اسپین آف با کاراکتر Jeanne تولید کنند. آن را هم نخرید.»

بایونتا در حال لمس عینک خود در بازی انحصاری Bayonetta 3 کنسول نینتندو سوییچ

نظر شما عزیزان چیست؟ دیدگاه‌های صحبت‌های صداپیشه قبلی این اثر با یک گیمر به اشتراک بگذارید.



منبع

هلنا تیلور در ادامه صحبت‌های خود اعلام کرد که بسیاری این شخص را بیشتر به‌عنوان یک عاشق می‌شناسند تا یک جنگ‌جو و ممکن است بسیاری او را در زندگی واقعی به‌عنوان بایونتا نبینند. با‌این حال، او متوجه شده است که بیشتر از آنچه که می‌دانسته به این شخصیت شبیه است.

این شخص در ویدیو سوم خود به لزوم بازخوانی برای این نقش به‌دلیل تغییر صدا در طول زمان اشاره کرد. پس از ارسال پیشنهاد از جانب سازندگان او نامه‌ای را برای هیدکی کامیا، مدیر اجرایی بازی Bayonetta 3 نوشت و از ارزش خود پرسید. او می‌گوید: «پس، من دوستی در کشور ژاپن داشتم که به کار تجارت مشغول بود و از او خواستم که به زبان ژاپنی برای او [هیدکی کامیا] بنویسد. می‌دانم او آن را خواند، چون من پاسخی دریافت کردم. جوابی که او می‌گفت برای کمک به بازی ارزش زیادی قائل است و طرفداران واقعا می‌خواند که من صدای آن را برعهده بگیرم، خاطره‌ اولین ملاقات من به‌عنوان بایونتا برای من عزیز است [برای کامیا عزیز است]. پس، من فکر کردم، عالی است، خداروشکر، آن زمان بود که به من پیشنهاد ۴۰۰۰ دلار آمریکا دادند. و می‌دانید، پلاتینیوم به این صورت بود که بگوید من سرم شلوغ است، که آن‌ها نمی‌توانند با برنامه خانم تیلور کار کنند. خوب، من چیزی جز زمان نداشتم.»

بخوانید  تاریخ انتشار بازی Metaphor: ReFantazio اعلام شد. نسخه کلکسیونی فاش شد

چشمک زدن بایونتا در Bayonetta 3

«من درک می‌کنم که تحریم این بازی یک انتخاب شخصی است و کسانی هستند که این کار را نخواهند کرد، و این اشکالی ندارد. اما اگر شما کسی هستید که به مردم اهمیت می‌دهید، به دنیای اطرافتان اهمیت می‌دهید، به این موضوع اهمیت می‌دهید که چه کسی با این تصمیمات مالی آسیب می‌بیند، پس من از شما می‌خواهم که این بازی را تحریم کنید. من تصمیم به انجام این کار گرفتم تا در همبستگی با افرادی که در سراسر جهان برای استعدادهای خود حقوق مناسبی دریافت نمی‌کنند، بایستم.

همیشه کم‌ترین حق و پول به ما می‌رسد. می‌دانید، در حال حاضر در کشور انگلستان، پرستارهایی هستند که برای غذا دادن به فرزندان خود به بانک‌های مواد غذایی مراجعه می‌کنند. این امر درست و قابل‌قبول نیست. بر سلامت روان تاثیر می‌گذارد. به همین دلیل من از افسردگی و اضطراب رنج می‌بردم. نگران بودم که در خیابان باشم. این مسئله چنان من را ترساند که یک بار دست به خودکشی زدم. من از توافق‌نامه عدم افشای اطلاعات نمی‌ترسم. من حتی قادر به راندن یک ماشین نیستم. آن‌ها قصد دارند چه کاری انجام بدهند؟ برای‌ آن‌ها آرزوی موفقیت دارم. بایونتا همیشه برای کسانی که قدرت کم‌تری دارند و برای آن چه درست است می‌ایستد. با انجام این کار، شما درکنار او می‌ایستید.»

«مجموعه بایونتا تقریبا ۴۵۰ میلیون دلار درآمد داشته است، و این شامل کالا نمی‌شود، به‌عنوان یک بازیگر، من در مجموع هفت سال و نیم تمرین کردم – سه سال در آکادمی موسیقی و هنرهای دراماتیک لندن همراه‌با مربی صدا باربارا برکری، و چهار سال و نیم با لری ماس افسانه‌ای در لس آنجلس. و آن‌ها فک می‌کردند که این چه ارزشی دارد؟ به من چه پیشنهادی دادند؟ پیشنهاد نهایی برای کل بازی به‌عنوان خرید، با نرخ ثابت، ۴۰۰۰ دلار بود. این یک توهین به من است. مدت زمانی‌که برای کار روی استعدادم صرف کردم، و همه چیزهایی که به این بازی و هوادارن داده‌ام. من از طرفداران می‌خواهم که این بازی را تحریم کنند و در عوض پولی را که برای این بازی خرج می‌کردند صرف امور خیریه کنند. من دنیا را نمی‌خواستم. درخواست زیادی نداشتم. من فقط خواستار دستمزد معیشتی آبرومندانه‌ای بودم. کاری که آن‌ها انجام دادند قانونی اما غیراخلاقی بود.»

بخوانید  ضرر بیش از 100 میلیون دلاری والت دیزنی از انیمیشن Lightyear پیکسار

به‌تازگی هلنا تیلور صداپیشه شخصیت بایونتا در دو نسخه اول این سری بازی، از دلایل حضور نیافتن خود در بازی Bayonetta 3 سخن گفته است.