تاریخ انتشار بازی Metaphor: ReFantazio اعلام شد. نسخه کلکسیونی فاش شد

Atlus تاریخ انتشار بازی Metaphor: ReFantazio and the Collector's Edition را با پخش تریلر جدیدی اعلام کرد.

استودیو زیرو به تازگی تاریخ انتشار بازی Metaphor: ReFantazio را با تریلر جدیدی اعلام کرد. همچنین در حالی که از امروز امکان پیش خرید بازی مهیا شده است، این استودیو از نسخه Collector's Edition بازی نیز رونمایی کرده است.

از آپارات دانلود کنید

استعاره: بازی ReFantazio در پادشاهی Okronia می گذرد و حول محور ترور پادشاه این سرزمین و مسابقه سلطنتی برای تعیین پادشاه بعدی می چرخد. به عنوان پسری از قبیله Elda که یک قبیله پست به حساب می آید، بازیکنان شهرها و مناطق مختلف را برای یافتن حامیان مالی جستجو می کنند. در این بازی نیز مانند سری Persona باید زمان را مدیریت کنید و با متحدانی روبرو خواهید شد که به کمک شما می شتابند.

نسخه کلکسیونی بازی همچنین شامل کتاب دیجیتال تاریخ 35 ساله Atlos است

نسخه کلکسیونی این اثر علاوه بر خود بازی، یک جلد کتاب استیل، یک کتاب هنری، کلیپ های صوتی و پین های فلزی را شامل می شود. هومو تنتا پوستر بوم و نقشه سرزمین اوکرونیا است. این بسته شامل کدهای بسته جایزه برای لباس‌های اضافی، موسیقی پس‌زمینه و کدهای جایزه پیش‌خرید است.

از آنجایی که Atlus امسال 35 ساله می شود، این نسخه کلکسیونی شامل کتاب دیجیتال تاریخ 35 ساله Atlus و بهترین موسیقی 35 سالگی Atlus است. این نسخه کلکسیونی 149.99 دلار قیمت دارد.

وام نسخه کلکسیونی: ReFantazio

Borrow: ReFantazio در تاریخ 20 اکتبر (11 اکتبر) برای پلی استیشن 5 و سری ایکس باکس منتشر می شود. Xbox Series S و PC منتشر خواهند شد. طبق شنیده ها این بازی بر روی نینتندو سوییچ 2 نیز عرضه خواهد شد.وی مسئولیت کارگردانی این بازی را بر عهده دارد. کاتسورا هاشیرو، کارگردان Persona 5 است و Atlus می خواهد این اثر در کنار Persona و Shin Megami Tensei به یکی از سه سریال اصلی او تبدیل شود.

بخوانید  تیم سوینی می گوید از تبلیغات در بازی متنفر است

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر