تیم سوینی می گوید از تبلیغات در بازی متنفر است

تیم سوئینی، رئیس Epic Games گفت که او طرفدار زیادی از تبلیغات سنتی نیست و ترجیح می‌دهد بازاریابی Fortnite در قالب همکاری‌های برند مانند لوازم آرایشی مضمون و کنسرت انجام شود.

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

فورتنایت برای کراس اوورهای پرمخاطب خود با اجرای موسیقی، انیمه، فیلم و سایر بازی‌های ویدیویی سر و صدای زیادی به پا کرده است – بنابراین منطقی است که سوینی ترجیح می‌دهد مارک‌ها و شرکت‌ها به بازاریابی در فورتنایت از منظر مشارکتی به جای بیلبوردهای سنتی برخورد کنند.

متأسفیم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!

لطفا تاریخ تولد خود را برای مشاهده این ویدیو وارد کنید

بخوانید  تاریخ اکران فیلم Minecraft برای پیشبرد زمان اکران Aquaman 2 با بازی جیسون موموآ اعلام شد

ثبت نام کنید یا وارد شوید

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

Sweeney و EVP Saxs Person هر دو در مورد فرصت‌های کسب درآمد در بازی، موضع محتاطانه‌ای اتخاذ کردند. پرسون گفت تجارت مجازی مستقیم تنها در صورتی روی میز خواهد بود که مورد علاقه بازیکنان باشد، اما “این برنامه نیست.”

این اولین باری نیست که سوینی به طور علنی علیه جعبه های غارت صحبت می کند. او در نشست DICE 2020 در لاس وگاس سخنرانی کرد و جعبه های غارت را با قمار مقایسه کرد و از گنجاندن آیتم ها در بازی ها انتقاد کرد.