معرفی بازی موبایل دونگ وو نبردهای سخت با هیولاهای افسانه ای

Dong Wu یک بازی نقش آفرینی کارتی است که داستان آن در عصر حیوانات و قرون وسطی اتفاق می افتد.

Dong Wu که اخیرا توسط Ogopogo Studio برای پلتفرم اندروید منتشر شده است، تلاش می کند تا تجربه ای متفاوت از نقش آفرینی و مبتنی بر کارت ارائه دهد. داستان دونگ وو برای این است که بازیکن به گروهی از شخصیت‌های حیوانات مبارز ملحق می‌شود و سعی می‌کند داستان خود را در عصر هیولاها که در قرون وسطی اتفاق می‌افتد توسعه دهد. در واقع شخصیت هایی که در طول بازی ظاهر می شوند همگی به صورت حیوانات طراحی شده اند. طبیعتا سازندگان با طراحی این حیوانات انسان نما قصد دارند به نوعی شخصیت آنها را به تصویر بکشند. به عنوان مثال، موجوداتی مانند عقاب نقش سربازان شاه را بازی می کنند; در حالی که حیوانات خانگی یا حیوانات کم خطر مانند گاو و گوسفند افراد عادی محسوب می شوند. باید گفت که دونگ وو از نظر گرافیک هنری و طراحی شخصیت ها در سطح بسیار خوبی قرار دارد و طبیعت هر موجودی به شکل انسان را به زیبایی به نمایش می گذارد.

بازی Dong Woo برای موبایل

بازی دونگ وو از تکنیک های کارت بازی و نقش آفرینی در گیم پلی استفاده می کند. در روند داستان و کاوش در قسمت های مختلف نقشه، بازیکن می تواند گروهی از شخصیت های رزمی را به تیم خود جذب کند و آنها را نیز ارتقا دهد. هر شخصیت دارای قدرت های خاصی است که در سه کارت مختلف خلاصه می شود. در هر نبرد، بازیکن تنها می تواند چهار شخصیت را برای مبارزه انتخاب کند. بنابراین باید با توجه به استراتژی و نوع قدرت نیروها، انتخاب های مناسبی صورت گیرد تا با شکست مواجه نشویم.

بخوانید  شناسایی شارژرهای اصلی و تقلبی سامسونگ از روی ظاهر (کابل و آداپتور)

سازندگان از گرافیک هنری زیبا و طراحی های خلاقانه و متنوع برای شخصیت های بازی استفاده کرده اند

روند مبارزه نیز به گونه ای پیش می رود که دو دسته متشکل از نیروهای دشمن و بازیکن به مقابله با یکدیگر می پردازند. سپس هر جناح می تواند به نوبت از بین سه کارتی که در اختیار دارد با یکی از نیروهای خود انتخاب کند و به تیم مقابل آسیب برساند. و البته شخصیت هایی وجود دارند که به جای مبارزه، سلامت یا قدرت اعضای تیم را افزایش می دهند. در واقع تنوع و جلوه های کارت ها باعث می شد که بازی تکراری نباشد و بازیکن بتواند هر بار از استراتژی های متنوع تری استفاده کند.

بازی Dong Woo برای موبایل

دونگ وو علاوه بر ماموریت های داستانی به بازیکن اجازه می دهد تا به قسمت های مختلف نقشه نیز سفر کند. علاوه بر داستان هایی که در مقصد در انتظار شما هستند، احتمالاً در طول مسیر با اتفاقات خوب یا بد زیادی روبرو خواهید شد. به طور کلی، بازی رویدادهای تصادفی را به شما ارائه می دهد که گاهی مفید هستند و پاداش های ارزشمندی دارند و در برخی مواقع دشمنان قدرتمندی را درگیر می کنند. علاوه بر این، توسعه دهنده Dong Wu انتظار می رود به دلیل آنلاین بودن بازی، محتوای بیشتری را با به روز رسانی های مختلف در نظر بگیرد و در نتیجه تنوع محتوا را بیشتر کند.

بازی اندروید Dong Wu به دلیل داشتن گرافیک هنری زیبا و گیم پلی جذاب می تواند انتخاب خوبی برای علاقه مندان به سبک کارتی و نقش آفرینی موبایلی باشد. همچنین شایان ذکر است که بازی در حال حاضر فقط برای اندروید منتشر شده است و به احتمال زیاد در آینده ای نه چندان دور نسخه بتا یا نهایی آن برای پلتفرم های آیفون و استیم نیز منتشر خواهد شد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر