شرکت Remedy از لوگوی جدید خود رونمایی کرد

شما می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار دنیای بازی با ما در میان بگذارید.

Remedy Entertainment در حال حاضر تعدادی عناوین مهم در دست توسعه دارد و امیدوار است هر سال یک بازی جدید منتشر کند. اولین بازی Alan Wake 2 است که به عنوان یک بازی ترسناک تمام عیار توصیف می شود و انتظار می رود امسال به گیمرها برسد. علاوه بر این، Remedy در حال کار بر روی دو پروژه از سری Control است، Project Condor، یک اسپین آف co-op، و Control 2، یک دنباله تک نفره. در همین حال، Remedy در حال همکاری با Tencent برای کار بر روی یک تیرانداز چند نفره رایگان به نام Vanguard است. علاوه بر این، Remedy در حال بازسازی دو سری اول Max Payne با همکاری Rockstar است.

لوگوی جدید Remedi

شرکت Remedy به ویژه در سال‌های اخیر رشد چشمگیری داشته است و در حال حاضر چندین پروژه بزرگ و مورد انتظار در حال توسعه دارد تا در آینده در اختیار گیمرها قرار دهد. اکنون این توسعه دهنده با جاه طلبی های آینده خود تصمیم گرفته است که لوگوی قدیمی خود را با لوگوی جدید جایگزین کند که به مدت 20 سال از آن استفاده می کرد.

توماس پوها، مدیر ارتباطات Remedi، درباره رونمایی از لوگوی جدید توضیح داد: “تراشه تعبیه شده در حرف R که در لوگوی قدیمی استفاده می شود، نشان دهنده دوران موفق ما با سری Max Payne است، اما اکنون ما بسیار بزرگتر از یک لوگوی قدیمی هستیم. توسعه دهنده بازی. ما انتخاب گسترده ای از بازی های جدید و قدیمی داریم.” زمان آن رسیده بود که هویت بصری خود را به روز کنیم و دوباره تعریف کنیم تا موفقیت بیشتری به ارمغان بیاوریم، تکامل خود را در طول سال ها به نمایش بگذاریم و دیدگاه خود را از Remedy امروز بهتر بیان کنیم.”

بخوانید  نقد سریال Only Murders in the Building | فصل دوم

طی جدیدترین اخبار بازی، شرکت Remedy Entertainment از لوگوی جدید خود رونمایی کرد.