شرایط نگهداری و استخراج، علت احتمالی خرابی GPU AMD

البته دلیل اصلی شکست این محصولات استخراج ارزهای دیجیتال نبود. در واقع در بسیاری از کشورهای جهان شاهد استفاده بازیکنان از این کارت های ماینینگ استفاده شده هستیم و تاکنون چنین مشکلاتی در سطح وسیع گزارش نشده است. به نظر می رسد شرایط نگهداری این تراشه ها و به خصوص رطوبت بالای هوا عامل اصلی سوختگی کارت گرافیک آنها باشد.

به هر حال، ظاهراً کارت‌های گرافیکی که برای کریس‌فیکس ارسال می‌شد، وجه اشتراک دیگری داشتند. اکثر آنها از یک مرکز فروش خریداری شده اند که اکنون مشکوک به استفاده از آنها در معدن است.

در پایان نظرات خود را در این مورد با یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

پس از نظرسنجی از کاربرانی که با این مشکل مواجه شدند، KrisFix متوجه شد که حجم کاری یا عملیات پردازشی اعمال شده روی این پردازنده‌های گرافیکی احتمالاً علت خرابی نبوده است. به نظر می رسد هر کاربر کاربرد متفاوتی از کارت گرافیک خود دارد. البته، تنها وجه اشتراک آنها درایور مورد استفاده است، همه از آخرین نسخه درایورهای AMD در زمان انتشار مطبوعات استفاده می کردند. با این حال، به نظر می رسد که درایورهای AMD مسئولیت این رویداد را نداشته اند.

یک مرکز تعمیرات قطعات و سخت افزار کامپیوتر در آلمان به نام KrisFix که طرفداران زیادی در یوتیوب دارد، اخیراً از خرابی تعداد زیادی از پردازنده های گرافیکی AMD خبر داده است که همه آنها برای تعمیر با شرایط مشابه و پردازنده گرافیکی سوخته به آن بازگردانده شده اند. . . در ابتدا دلیل واضح شکست این تراشه ها حتی چند هفته پس از خرید توسط کاربران دیده نشد. به همین دلیل کریس اولین ویدیو را برای دریافت بازخورد از جامعه کاربران آماده و منتشر کرد.

بخوانید  تریلر جدید Marvel's Echo صحنه های خشونت آمیز را نشان می دهد

آسیب پردازنده گرافیکی Radeon ناشی از استخراج و رطوبت

این خلاصه پس از 150 ساعت آزمایش کارت های گرافیک مختلف که شامل مدل های MBA AMD تا طرح های سفارشی برای این محصولات می شود بیان شد. البته این تست ها جواب چندانی به منبع این خبر نداد. عمدتاً نظرسنجی های کاربران است که بازبین را به این نتیجه می رساند.

در گزارش اخیر، KrisFix ادعا کرد که درایورها دلیل سوزاندن پردازنده‌های گرافیکی Radeon RX 6000 نبوده‌اند. استخراج ارز دیجیتال و رطوبت بالای هوا احتمالاً دلیل این مشکل است.