تریلر جدید Marvel's Echo صحنه های خشونت آمیز را نشان می دهد


مارول استودیو تریلر کوتاه جدیدی از سریال Echo منتشر کرده است که تصاویر جدیدی از سری آینده در دنیای سینمایی مارول را نشان می دهد.

در آخر اخبار سینما و تلویزیونتریلر دیگری از سریال Echo منتشر شد. مارول استودیو به تازگی تریلر جدید و کوتاهی از سریال Echo منتشر کرده است که طی آن شاهد تصاویر بیشتری از صحنه های اکشن و خشن این سریال هستیم. علاوه بر این، تصاویر بیشتری از Daredevil و Kingpin نشان داده شده است. سریال Echo قرار است اولین سریال در دنیای سینمایی مارول با رتبه بندی سنی TV-MA یا بزرگسالان باشد و شما می توانید آن تریلر را در زیر مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

سریال اکو قرار است بر روی داستان اصلی شخصیت اکو تمرکز کند که پس از اتفاقات وحشیانه در نیویورک، مایا لوپز اکنون به زادگاهش بازگشته است. او باید با گذشته‌اش روبرو شود و دوباره با ریشه‌های بومی آمریکایی‌اش ارتباط برقرار کند تا معنای خانواده و جامعه را بپذیرد تا امیدی به حرکت رو به جلو داشته باشد. ماریون دایر، اتان کوهن و امیلی کوهن ساخت و نگارش فیلمنامه را بر عهده دارند و سیدنی فریلند و کاتریونا مک کنزی کارگردانی سریال اکو را بر عهده دارند.

تمامی قسمت های سریال اکو که در 5 قسمت ساخته شده اند، قرار است در تاریخ 10 ژانویه 2024 (20 دسامبر 1402) در شبکه دیزنی پلاس و سرویس استریم Hulu منتشر شوند. آلاکوا کاکس، چارلی کاکس، وینسنت دن آفریو، چاسک اسپنسر، تانتو کاردینال، دوری جاکوبز، کودی لایتینگ، گراهام گرین و جان مک کلارن از جمله بازیگران حاضر و ایفای نقش در سریال اکو هستند.

بخوانید  رده سنی جوکر 2 مشخص شد
تحریریه مجله بازی یک گیمر