بیست دقیقه تا سپیده دم مروری بر بازی موبایل یک تجربه اعتیاد آور به سبک بقا


بازی Twenty Minutes Till Dawn می تواند طرفداران سبک بقا را ساعت ها روی پای خود نگه دارد. در ادامه با ارائه این بازی جذاب Roguelike همراه یک گیمر باشید.

اگر به آثاری با محوریت بقا و سرکش علاقه مند هستید، احتمالاً بازی Vampire Survivors را می شناسید. اثری که به سرعت مورد توجه بسیاری از بازیکنان قرار گرفت و منبع الهام برای عناوین مختلف شد. امروزه استودیو Erabit با بازی Twenty Minutes Till Dawn یک بازی بسیار اعتیاد آور در سبک بقا و سرکش ساخته است که در هسته گیم پلی خود شباهت های زیادی با Vampire Survivors دارد.

در واقع استودیو Erabit سعی کرده است ویژگی های مختلفی را در کار خود قرار دهد تا در نهایت تجربه نسبتاً بهتری نسبت به سایر عناوین مشابه ارائه دهد. بازی اندروید و آیفون Twenty Minutes Till Dawn قرار نیست داستان خاصی را روایت کند و صرفا به دنبال ارائه گیم پلی لذت بخش و چالش برانگیز به سبک بقا است.

بازی موبایل Twenty Minutes Until Dawn

بازی Twenty Minutes Until Dawn فقط به بازیکن نیاز دارد که به مدت 20 دقیقه در دنیایی پر از موجودات اهریمنی زنده بماند. در هر نوبت، بازیکن باید با سلاحی که در دست دارد، دشمنان را یکی پس از دیگری نابود کند و به لطف امتیازاتی که به دست می آورد، به تدریج توانایی های خود را ارتقا دهد. علاوه بر این، با گذشت زمان علاوه بر افزایش قدرت و تعداد دشمنان، با باس های قدرتمندی نیز روبرو خواهید شد که اگر در سطح مناسبی نباشید، بعید است که زنده بمانید.

بخوانید  بهترین فیلم های اکشن ۲۰۲۲ | ۲۵ اثر مهیج و جدید + امتیاز IMDB

بازی دارای سلاح های متنوعی است که در اختیار بازیکن قرار می گیرد که هر کدام می توانند تحت تاثیر ارتقاهای به دست آمده توسط بازیکن عملکرد متفاوتی را ارائه دهند.

هنگام بازی بیست دقیقه تا طلوع، بازیکن علاوه بر حرکت در محیط، می تواند آزادانه هدف گیری و شلیک کند یا از قدرت های منحصر به فرد شخصیت خود استفاده کند. در حالی که در برخی از عناوین شناخته شده مشابه در این سبک، بازیکن تنها اجازه حرکت دارد و تیراندازی به صورت خودکار انجام می شود. با این حال در بازی موبایل Twenty Minutes Till Dawn می توان شاهد توجه ویژه سازندگان به موضوع شلیک رایگان توسط بازیکن و ارتقای قابلیت های سلاح های مختلف در طول بازی بود.

بازی اندروید و آیفون Twenty Minutes Until Dawn

به طور کلی، Twenty Minutes Till Dawn از جلوه های بصری ویژه و رنگ های منحصر به فرد در قسمت گرافیک استفاده می کرد. باید گفت که اگرچه بازی داستان خاصی را روایت نمی کند و بیشتر بر روی گیم پلی تمرکز دارد، اما تمام تلاش خود را می کند تا فضایی گیرا و درگیرکننده ایجاد کند. از نظر گیم پلی، Twenty Minutes Till Dawn نیز ماهیت اعتیادآور بازی هایی مانند Vampire Survivors را حفظ کرده است و همچنین سعی دارد با ارائه ویژگی های متنوع تر، تجربه جالب تری را برای بازیکنان ایجاد کند.

بازی Twenty Minutes Till Dawn بسیار مورد توجه بازیکنان پلتفرم موبایل قرار گرفته است و یکی از آثار محبوب سبک roguelike در موبایل به حساب می آید. بنابراین، اگر دوست دارید بازی های چالش برانگیز مبتنی بر بقا را انجام دهید، مطمئن شوید که بیست دقیقه تا طلوع صبح را در برنامه های آینده خود بازی کنید.

بخوانید  جدول فروش هفتگی انگلستان: ادامه صدرنشینی هورایزن فوربیدن وست

بازی Twenty Minutes Till Dawn به صورت رایگان در پلی استور و اپ استور منتشر شد. اما برای دسترسی کامل به تمامی ویژگی ها و محتوای بازی، باید نسخه Premium را با قیمت 4.99 دلار خریداری کنید.

دانلود بازی بیست دقیقه تا سحر

تحریریه مجله بازی یک گیمر