کاربران موبایل به GTA: The Trilogy – The Definitive Edition پاسخ مثبت دادند


نسخه موبایل بازی GTA: The Trilogy – The Definitive Edition مدتی پیش در اختیار مشترکین نتفلیکس قرار گرفت و کاربران به آن پاسخ مثبت دادند.

Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition شامل نسخه ریمستر شده از سه بازی GTA III، GTA: Vice City و GTA: San Andreas در سال 2021 برای پلتفرم های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، رایانه شخصی، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس. | Xbox Series S عرضه شد. اما به دلیل وجود مشکلات فنی زیاد و تغییرات اندک، بازیکنان و منتقدان واکنش مثبتی به این سری نداشتند و به شدت از Rockstar Games برای انتشار آن انتقاد کردند.

البته چندی پیش نتفلیکس اعلام کرد که به زودی GTA: The Trilogy – The Definitive Edition را در اختیار مشترکین سرویس موبایل خود قرار می دهد و حالا این مجموعه روی این پلتفرم وارد شده است. جای تعجب نیست که بازیکنان به این سری واکنش بسیار مثبتی نشان دادند و از جلوه های بصری جدید و ثبات سه بازی آن شگفت زده شدند. به گفته طرفداران، نسخه موبایل GTA: The Trilogy – The Definitive Edition بهترین راه برای تجربه این سه بازی خاطره انگیز است.

در نسخه موبایل این مجموعه بسیاری از مشکلات فنی که در نسخه کنسولی وجود داشت برطرف شده و طراحی آب و بافت و آب و هوا تغییر کرده و حتی آسمان بازی نیز دستخوش تغییرات مهمی شده است. علاوه بر این، سیستم روشنایی جدید در این نسخه وجود دارد و تغییراتی در سیستم حیات وحش آن اعمال شده است.

بخوانید  ویدیوی آقای و خانم اسمیت تفاوت بین این سریال و فیلم اصلی را نشان می دهد

اگر می خواهید GTA: The Trilogy – The Definitive Edition را کشف کنید که در تلفن همراه خود دارید، باید مشترک سرویس نتفلیکس شوید که به شما امکان دسترسی به 10 بازی مختلف دیگر را می دهد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر