رده سنی جوکر 2 مشخص شد

Joker: Folie a Deux با بازی Joaquin Phoenix در بزرگسالی روی پرده‌ها اکران می‌شود.

برادران وارنر درگیر این ماجرا بود. به تازگی اولین پوستر فیلم Joker: Folie a Deux منتشر شده است و حالا در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه شدیم که رده سنی دنباله آن مشخص شده است. مانند فیلم اول، جوکر 2 از MPA (انجمن تصاویر متحرک آمریکا) رتبه بالغ را دریافت کرد. دلیل رتبه بندی R «محتوای بسیار خشن، زبان مبتذل، برهنگی و موارد دیگر» است.

تاد فیلیپسکارگردان جوکر، Joker: Folie à Deux، در راس کار قرار داشت. خواکین فینیکس او یک بار دیگر برای بازی در نقش یک شرور در دنیای دی سی باز می گردد و لیدی گاگا، خواننده برنده جایزه گرمی در نقش هارلی کویین، طرفدار و معشوق نابغه جوکر ظاهر خواهد شد. در حال حاضر جزئیات زیادی در مورد فیلمنامه Joker 2 وجود ندارد، اما در گزارش های قبلی ذکر شده بود که بخش بزرگی از اتفاقات این قسمت دوم در Arkham Asylum می گذرد.

خواکین فینیکس، بازیگر Beau Is Afraid، لیدی گاگا، بازیگر A Star Is Born، زسی بیتسبازیگر فیلم Deadpool 2 کاترین کینربازیگر نقش جان مالکوویچ برندان گلیسون، بازیگر فیلم نگهبان و جیکوب لاگلندبازیگر Maze Runner: Scorch Trials در Joker 2 ایفای نقش خواهد کرد.

مدتی پیش لارنس شرفیلمبردار جوکر 2 همچنین با بیان اینکه این فیلم موزیکال نیست و فقط شامل موسیقی است، گفت: موسیقی بخشی از فیلم و شخصیت هاست اما فکر نمی کنم ما در کنار موزیکال باشیم. کمپانی برادران وارنر اخیراً همراه با انتشار تیزر پوستر جوکر 2 اعلام کرده است که اولین تریلر این فیلم در تاریخ 21 آوریل 1403 (9 آوریل 2024) منتشر خواهد شد. Joker: Folie a Deux در 13 اکتبر 1403 (4 اکتبر 2024) اکران خواهد شد.

بخوانید  سبک مبارزه Brawler را در تریلر جدید Like a Dragon: Ishin نشان دهید

تحریریه مجله بازی یک گیمر