سبک مبارزه Brawler را در تریلر جدید Like a Dragon: Ishin نشان دهید

ساعاتی پیش تریلر جدیدی از بازی Like a Dragon: Ishin منتشر شد که در آن با یکی از چهار سبک مبارزه طراحی شده برای قهرمان این اثر بیشتر آشنا می شویم.

نظرت چیه عزیزم؟ آیا از اجرای این کتاب راضی هستید؟ چه انتظاری دارید؟ نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر به اشتراک بگذارید.

در سبک مبارزات Brawler، ساکاموتو ریوما به عنوان قهرمان بازی بدون نیاز به سلاح و با استفاده از مشت به سمت دشمنان می دود. این سبک شبیه به سبک Brawler در دیگر بازی های Yakuza است. از طرفی سبک مذکور ترکیب منحصر به فرد خود را از ریتم ها دارد. به طور کلی چهار سبک مبارزه در این اثر به نام‌های شمشیرزن، اسلحه‌باز، جنگجو و رقصنده وحشی وجود خواهد داشت. در اوایل این ماه، سازندگان تریلر را برای نمایش این چهار سبک منتشر کردند.

حال در جدیدترین اخبار دنیای بازی، شرکت طراحی و توسعه ویدیوی جدیدی از این اثر مورد انتظار را منتشر کرده است. در این ویدیو تقریبا یک دقیقه ای با یکی از سبک های مبارزه بازی به نام Brawler آشنا می شویم. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را تماشا کنید.

همانطور که شما یک گیمر دوستان عزیز احتمالا می دانید در پایان تابستان امسال و در حین برگزاری مراسم بازی State of Play پلی استیشن Like a Dragon: Ishin به طور رسمی توسط استودیوی بازی سازی Ryu Ga Gotoku معرفی شد. این بازی هم اکنون به عنوان بازسازی یکی از براندازهای سری بازی های Yakuza معروف به Ryū ga Gotoku Ishin در حال توسعه و طراحی است.

بخوانید  حداکثر تعداد بازیکنان همزمان Street Fighter 6 در Steam دو برابر Mortal Kombat 11 است.

دانلود فیلم آپارات

Like a Dragon: Ishin قرار است در 21 فوریه 2023 (2 مارس 1401) برای Xbox One, Xbox Series X منتشر شود | Xbox Series S، PlayStation 4، PlayStation 5 و PC منتشر خواهند شد.