شایعه: Remaster سری Gears of War هنوز ساخته خواهد شد

نیک بیکر از XboxEra مدعی ساخت مجموعه Gears of War Remastered است که شایعه عدم معرفی آن همچنان در دست ساخت است.

مارکوس فینیکس Gears of War

کوردن اخیراً اشاره کرد که یکی از شایعات اخیر بیکر درست است و وارن آن را تأیید کرد. اما هنوز مشخص نیست که آیا چنین مجموعه ای روشنایی روز را خواهد دید، آیا شامل تمام بازی های سری Gears of War می شود یا خیر. علاوه بر این باید دید که ریمستر این بازی ها در قالب Gears of War Ultimate Edition انجام می شود یا به روش دیگری انجام می شود.

پشتیبانی از نرخ فریم 4K و 60 یا یک لیست پخش که شامل هر نقشه چند نفره قابل تصور است. رویداد Developer_Direct در تاریخ 25 ژانویه (5 بهان) برگزار می شود که بر روی بازی های Redfall، Minecraft: Legends، Forza Motorsport و The Elder Scrolls Online تمرکز خواهد داشت و بعید است که شاهد معرفی بازی جدیدی باشیم. . در E3 Expo.Microsoft بالاخره مجموعه Gears of War Remastered را معرفی کرد.

بیکر جزئیات بیشتری در این مورد ارائه نکرد، اما گفت که در آینده بیشتر در مورد آن صحبت خواهد کرد. با این حال، او گفت: “حتی به عنوان کسی که از طرفداران سری Gears نیست، این سری می تواند عالی باشد. برای طرفداران Gears، قطعا بهتر خواهد بود.” این بار، به نظر می رسد، کسی جز Zez Corden ویندوز نیست. سنترال و تام وارن از The Verge نیز این خبر را تایید کرد.

از جمله برنامه های متعددی که ایکس باکس در E3 2022 معرفی کرد فضای نمایش داده شده، خالی مجموعه معروف Gears of War خالی بود. نیک بیکر از XboxEra گزارش داد که این مجموعه شبیه Halo: The Master Chief Collection است خواهد شد، اما مایکروسافت هرگز آن را معرفی نکرد. با این حال، بیکر همچنان معتقد است که این مجموعه در نهایت اتفاق خواهد افتاد.

بخوانید  L'histoire vraie du film Summons et la maison hantée des perons !