شایعه: ریمستر سه بازی Metal Gear Solid در دست توسعه است

شرکت Konami اخیرا از برنامه‌های خود برای نمایشگاه Tokyo Game Show 2022 پیش‌رو پرده برداشت که شامل معرفی یک بازی تازه از «مجموعه‌ای بسیار محبوب» می‌شود. طبیعتا بسیاری فرض را بر این گذاشتند که کونامی قصد احیای سری بازی‌های متال گیر سالید را دارد و ظاهرا باید منتظر ریمیک Metal Gear Solid 3 بود.

ظاهرا طرفدارها باید در نمایشگاه توکیو گیم شو ۲۰۲۲ منتظر معرفی نسخه‌ی ریمستر سه نسخه‌ی اول بازی Metal Gear Solid باشند.

این وسط رسانه‌ی VGC در گزارش خود گفت که رونمایی کونامی از پروژه‌های بزرگ خود در نمایشگاه توکیو گیم شو ۲۰۲۲ بعید است و احتمالا انتشار این اطلاعیه‌ها را به رویدادهای جهانی دیگری موکول می‌کند. شرکت Konami در نوامبر سال گذشته از حذف موقتی دو بازی Metal Gear Solid 2 و Metal Gear Solid 3 از پلتفرم‌ها برای تمدید مجوز استفاده از ویدیوهای تاریخی مورد استفاده در این آثار خبر داد. در اوایل سال جاری این شرکت اعلام کرد که درحال کسب آمادگی برای ازسرگیری فروش بازی‌های حذف‌شده است، اما جزئیات بیشتری را در اختیار طرفدارها قرار نداد.



منبع

از مدت‌ها پیش گزارش‌ها و شایعاتی از برنامه‌ریزی کونامی برای بازگشت به میادین پس از سال‌ها دوری از صنعت بازی به‌عنوان یک توسعه‌دهنده‌ی آثار AAA منتشر می‌شود که از احیای چند مجموعه‌ی محبوب حکایت دارند. دراین‌میان نام سری بازی Metal Gear Solid بیشتر شنیده می‌شود. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شایعه‌ی نزدیک بودن بازگشت این مجموعه‌ی مخفی‌کاری پرطرفدار، دوباره توسط افشاگر دیگری مطرح شده است.

البته باتوجه‌به ادعای افشاگری با نام Dusk Golem در انجمن ResetEra، شرکت کونامی در نمایشگاه TGS 2022 به معرفی ریمستر بازی Metal Gear Solid 1، بازی Metal Gear Solid 2 و Metal Gear Solid 3 می‌پردازد. گویا این ریمسترها برای همه‌ی پلتفرم‌ها (کامپیوتر و کنسول‌ها) عرضه می‌شوند و به‌صورت جداگانه نیز قابل خریداری خواهند بود. ظاهرا کسانی که هر ۳ ریمستر را خریداری کنند، به‌شکل رایگان صاحب نسخه‌ی اصلی متال گیر ۱ و ۲ می‌شوند.

بخوانید  مایکروسافت سیگنال می دهد که بعید است از Call of Duty برای کمک به موفقیت اکتیویژن بلیزارد چشم پوشی کند.