شایعه: دو بازی غیرمنتظره در نمایشگاه ایکس باکس رونمایی خواهند شد

به طور کلی باید در نظر داشت که گاهی شایعات منتشر شده تنها برای جلب توجه علاقه مندان در شبکه های اجتماعی منتشر می شود و نمی توان به یکباره به همه گزارش های منتشر شده اعتماد کرد و برای اطلاع دقیق باید منتظر ماند. اخبار رسمی از شرکت هایی مانند ایکس باکس یا پلی استیشن.

از ویترین ایکس باکس چه انتظاری دارید؟ به نظر شما چه بازی هایی بیشتر در این رویداد نمایش و رونمایی می شوند؟

لیست منتشر شده توسط یک افشاگر از بازی ها در نمایشگاه Xbox

همچنین اخیراً کاربر دیگری به نام xboxcurator لیستی از بازی ها را در توییتر منتشر کرده است که به گفته او در نمایشگاه Xbox Showcase به نمایش در خواهند آمد. با این حال، به احتمال زیاد این لیست اشتباه است. زیرا طبق اعلام قبلی پس از پایان ویترین ایکس باکس شاهد ارائه بازی Starfield خواهیم بود.. با این حال، نام بازی Hollow Knight Silksong در تصویر غلط املایی دارد و Scalebound قبلاً کاملاً بسته شده بود. با تمام این تفاسیر هنوز نمی توان با قطعیت درباره شایعات و گزارش های منتشر شده اظهار نظر کرد.

لیست فاش شده از نام های احتمالی بازی ها در Xbox Showcase

طبق گزارش‌های افشاگران، به نظر می‌رسد که مایکروسافت قصد دارد چندین بازی بزرگ را در طول نمایشگاه Xbox به نمایش بگذارد. یکی از این منابع، که از نام کاربری شناخته شده eXtas1stv استفاده می کند، در توییتی گفت که اطلاعاتی از Xbox Showcase به دست آورده که او را شگفت زده کرده است. او گفت که در جریان رویداد ایکس باکس، از دو بازی غیرمنتظره رونمایی خواهد شد که معرفی آن ها ممکن است طرفداران را به شدت شگفت زده کند.

بخوانید  Où faut-il aller pour l'Aïd à Téhéran ?

Xbox Showcase 2023 در تاریخ 11 ژوئن برگزار می شود و بسیاری از علاقه مندان به کنسول مایکروسافت منتظر این تاریخ خواهند بود تا اطلاعات و اخبار جدیدی از محصولات جدید ایکس باکس دریافت کنند. با این تفاسیر همیشه شاهد افشای اطلاعات قبل از برگزاری مراسم مهمی هستیم.

با وجود لغو E3 2023، به دلیل رویدادهایی مانند PlayStation و Xbox Showcase و همچنین Ubisoft Forward که در 22 ژوئن (12 ژوئن) برگزار می شود، همچنان شاهد اخبار هیجان انگیز زیادی هستیم. علاوه بر این، فستیوال بازی تابستانی به زودی برگزار می شود و انتظار می رود در این رویداد از بازی های عالی بیشتری رونمایی شود.

طبق شایعه منتشر شده، در ایکس باکس ویترین شاهد رونمایی از دو بازی غیرمنتظره خواهیم بود.