شارلیز ترون فیلم‌های مارول را مسخره کرد و می‌خواهد مکس دیوانه را دوباره ببیند

با این حال، اخیراً ترون در سکانس پس از فیلم Doctor Strange در Multiverse of Madness در نقش کلیا ظاهر شد، جادوگری که در پایان فیلم برای کمک به استرنج می آید. با این حال، او همیشه به فیلم علاقه نداشت.

گفته می‌شود، ترون نمی‌خواهد بازیگران جوان فکر کنند که باید خود را با چنین فیلم‌هایی بسوزانند.

سومین فیلم Doctor Strange هنوز معرفی نشده است، حتی به عنوان یک پروژه آینده مارول، بنابراین احتمالاً چند سال دیگر باقی مانده است، اما به نظر می رسد ترون زمانی که این ویژگی از راه برسد، اوقات خوبی را با این ویژگی سپری خواهد کرد. در حالی که ترون خود را برای آن آماده می کند، کارگردان فیلم Mad Max میلر فیلم Mad Max: Furiosa را می گیرد که پیش درآمدی برای شخصیت ترون است و آنیا تیلور-جوی در این نقش بازی می کند. Mad Max: Furiosa در سال 2024 اکران می شود.

در حالی که مکس دیوانه: جاده خشم به عنوان یک بازگشت تحسین برانگیز به فرم برای کارگردان جورج میلر منتشر شد، گزارش‌هایی از یک مجموعه خشن و بحث برانگیز – به ویژه در مورد ترون و همبازی اش تام هاردی – هر جا که او می‌رفت دنبال می‌شد. با نگاهی به فیلم 2015، ترون کلمات بسیار محبت آمیزتری برای فیلم دارد، اگرچه او آنها را در هشدارهایی برای بازیگران جوان قاب می کند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  یوان مک گرگور به آن هاتاوی در فیلم جدید کارگردان یعنی It Follows می پیوندد

من از گفتن این حرف متنفرم، زیرا هرگز نمی‌خواهم بازیگران یا داستان‌نویس‌های جوان را تشویق کنم که باور کنند نیاز به آسیب یا فداکاری دارند، زیرا واقعاً به آن اعتقاد ندارم، اما شرایطی در اطراف آن فیلم وجود دارد که فکر می‌کنم این فیلم به او این فرصت را داد. سحر و جادو به این معنی نیست که همیشه باید اینطور باشد، اما من فکر می‌کنم به نوعی رعد و برق در بطری که همیشه سعی می‌کنی آن را بگیری در این فیلم اتفاق افتاده است.

«من نادان بودم، اینها را نمی دانستم [Marvel] فیلم‌ها خیلی خوب بودند تا اینکه خانواده‌ای که من آن‌ها را خانواده فرزندخوانده‌ام می‌دانم مجبورم کردند آنها را تماشا کنم. آنها طرفداران دیوانه مارول هستند و من همیشه آنها را مسخره می کردم.” ترون توضیح داد. سپس، در تعطیلات بهار، خانه ای اجاره کردیم و بچه هایمان در کمپ بودند و آنها می گفتند: “باید بنشینی و تماشا کنی. بنابراین، ما همه فیلم‌ها را تماشا کردیم، و من می‌گفتم: «اوه خدای من، آن‌ها خیلی خوب هستند.» چنین سواری خوبی است. و یک اسطوره‌شناسی در اطراف آن وجود دارد و برای دهه‌ها با Clea درباره آن فکر می‌شد، و به چالش می‌کشد. من. مثلاً، چگونه این را دوباره اختراع می کنی؟ بنابراین، من هیجان زده هستم، اما صادقانه بگویم، نمی دانم چه خواهد شد.”

شارلیز ترون با حضور در تصاویری از هیولا گرفته تا مکس دیوانه تا لانگ شات، طبقه بندی به عنوان یک نوع بازیگر را دشوار کرده است. با وجود این، حتی او اعتراف می کند که همیشه آنچه را که دیگران در یک پروژه می بینند بلافاصله نمی بیند، همانطور که در مورد افکارش در مورد Mad Max: Fury Road و MCU در مصاحبه جدید با. هالیوود ریپورتر.

بخوانید  Target Has Already Kicked Off Its Black Friday Sale - Here Are The Best Gaming, Tech, And Toy Deals

«تا زمانی که دیدم هرگز واقعاً از دیدگاه جورج میلر قدردانی نکردم یا به آن احترام گذاشتم [the completed film and] ترون گفت: “اوه خدای من، این تمام مدت در ذهن او بود و من نمی توانستم آن را بشنوم.” “و بنابراین این تنها فیلمی است که قرار است بازی کنم، “اگر فرصت دیگری داشتم، کمی بیشتر از آنچه او در فیلم اول تلاش کرد انجام دهد.”