سونی نگران است که مایکروسافت عمداً Call of Duty را در پلی استیشن بدتر کند

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

با کلیک بر روی “ورود” با شرایط GameSpot موافقت می کنید

شرایط استفاده و
سیاست حفظ حریم خصوصی

سونی اسناد جدیدی را در مورد خرید برنامه ریزی شده مایکروسافت از اکتیویژن بلیزارد ارائه کرده است و نسبت به خرابکاری احتمالی Call of Duty در پلی استیشن به اداره رقابت و بازار بریتانیا ابراز نگرانی کرده است. در یک موقعیت فرضی که توسط سونی (از طریق لبه)، سازنده پلی استیشن اعلام کرد که نگران است که مایکروسافت یک بازی Call of Duty را در پلی استیشن منتشر کند که از نظر کیفیت و عملکرد پایین تر از نسخه ایکس باکس باشد.

بخوانید  به روز رسانی Minecraft 1.21 با نام رسمی Tricky Trials یک سلاح جدید اضافه می کند

آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های شما به خاطر بسپاریم؟

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

سونی صراحتاً مایکروسافت را به طرح خرابکاری عمدی متهم نکرده است، اما این شرکت می‌ترسد رقیبش بتواند به‌طور استراتژیک شتاب بازی Call of Duty را از مسیر پلی‌استیشن خارج کند. این کار را می‌توان با نادیده گرفتن ویژگی‌های خاص آن پلتفرم یا با «محدود کردن، تحقیر یا عدم سرمایه‌گذاری در تجربه چند نفره در پلی‌استیشن» انجام داد، در نتیجه این فرنچایز در مقایسه با ایکس‌باکس عملکرد بهتری داشت.

Call of Duty اصلی ترین نقطه گیر سونی بوده است زیرا خرید اکتیویژن بلیزارد زیر ذره بین گروه های دولتی قرار گرفته است و مایکروسافت بارها اعلام کرده است که به سونی یک قرارداد 10 ساله برای حفظ این فرنچایز در پلی استیشن پیشنهاد داده است. همین معامله توسط نینتندو پیشنهاد و پذیرفته شد و مایکروسافت آماده نیست خود را از Call of Duty برای پیشبرد این معامله واگذار کند.

ثبت نام کنید یا وارد شوید

“مایکروسافت ممکن است نسخه پلی استیشن Call of Duty را منتشر کند که در آن اشکالات و خطاها فقط در سطح نهایی بازی یا پس از به روز رسانی های بعدی ظاهر می شوند.” سونی توضیح داد در اسناد جدید خود “حتی اگر بتوان چنین آسیب‌هایی را به سرعت شناسایی کرد، احتمالاً هر راه حلی خیلی دیر ارائه می‌شود، در این صورت جامعه بازی‌ها اعتماد خود را به PlayStation به عنوان مکان ترجیحی برای بازی Call of Duty از دست می‌دهند. در واقع، به عنوان Modern Warfare II، Call of Duty. اغلب در چند هفته اول عرضه آن خریداری می شود. اگر مشخص شود که عملکرد بازی در پلی استیشن بدتر از ایکس باکس بوده است، بازیکنان Call of Duty ممکن است از ترس اینکه بازی مورد علاقه خود را در یک ثانیه انجام دهند، تصمیم به ارتقا به ایکس باکس کنند. محل برگزاری کلاس یا کمتر رقابتی.”

بخوانید  تسکو در غرفه بازی الکامپ 2023 با تمامی محصولات

متأسفیم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!

لطفا تاریخ تولد خود را برای مشاهده این ویدیو وارد کنید

در حالی که سونی همچنین نگران است که در دسترس بودن Call of Duty از طریق Xbox Game Pass شانس ارائه بازی از طریق سرویس پلی استیشن پلاس خود را کاهش دهد، مایکروسافت به این انتقاد پاسخ داد. سپرده خود در CMA مایکروسافت در پاسخ خود توضیح داد: «هر بازی Call of Duty در اشتراک چند بازی مایکروسافت واجد شرایط است که در سرویس اشتراک چند بازی سونی در همان زمان و برای مدت زمان یکسان قرار گیرد».

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

در حال پخش: نقد و بررسی بازی Call Of Duty: Warzone 2

برای تماشای ویدیوها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.