سونی نسخه جدیدی از Spider-Man: Across The Spider-Verse را برای رفع مشکلات صدا ارسال کرد



اگر در آخر هفته افتتاحیه Spider-Man: Across the Spider-Verse را دیدید و برای شنیدن چند خط تلاش کردید، فقط شما نبودید. اکنون سونی پیکچرز نسخه جدیدی از فیلم را به سینماها ارسال کرده است تا به این نگرانی ها رسیدگی کند. تنوع گزارش ها.

گزارش شده است که مشکل صدا در تعداد کمی از سینماها جدا شده بود، اما سونی به هر حال همه برداشت ها را به روز کرد. این مشکل در صحنه افتتاحیه گوئن استیسی در همان ابتدای فیلم بیشتر مشهود بود.

در حال پخش: تاریخ بازی Marvel’s Spider-Man 2 اعلام شد | پارتی بازی تابستانی 2023

فیل لرد نویسنده و تهیه کننده در توییتر منتشر شد در مورد مسائل صدا، اشاره کرد که تیم فیلم را در سطح مرجع صدا 7 میکس کرد – که اپراتورهای تئاتر از آن استفاده می کنند تا مطمئن شوند که فیلم را با حجمی که برای آن در نظر گرفته شده پخش می کنند.

پروردگار ذکر شده در یک توییت دیگر او “چند نمایشنامه را در این آخر هفته در ساعت 7 صبح شنیده و صدای آنها خوب است. همه دیالوگ ها واضح است.”

Spider-Man: Across the Spider-Verse دنباله Spider-Man: Into the Spider-Verse 2018 است و ادامه ماجراهای چندجانبه مایلز مورالس، گوئن استیسی و دیگرانی را که مانتو مرد عنکبوتی می پوشند را دنبال می کند. فیلم Across the Spider-Verse توسط Joaquim Dos Santos، Kemp Powers و Justin K. Thompson کارگردانی شد و Shameik Moore، Hailee Steinfeld، Brian Tyree Henry و Oscar Isaac در آن ایفای نقش کردند.

حتماً بررسی Spider-Man: Across the Spider-Verse را بررسی کنید، که فیلم را «فیلمی از لحاظ بصری خیره‌کننده می‌داند که دائماً شما را با انیمیشن تری‌پی‌اش سرگیجه می‌کند».

بخوانید  بازی Suicide Squad: Kill the Justice League اکثراً نقدهای منفی دریافت کرد

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.