گنجاندن جادو در یک بازی اکشن نظامی با ساخت یک تیرانداز خوب شروع می شود


از نظر بصری، Immortals of Aveum یکی از تاثیرگذارترین بازی های تیراندازی اول شخص است که من دیده ام. ساختن جادوها با شدت دیوانه کننده شلیک اسلحه یک ایده سرگرم کننده است و استودیو Ascendant توسعه دهنده آن را در یک دنیای فانتزی رنگارنگ با الهامات واضح از بازی های اکشن نظامی به تصویر کشیده است. بازی شما را به عنوان Jak می بیند، یک جادوگر نبرد با توانایی نادر برای استفاده از هر سه شکل جادو، که در یک جنگ برای کنترل سیاره خود می جنگد. برخی پیچش‌های روایی بالقوه جالب در کمین داستان جادویی FPS وجود دارد، مانند طرح‌های موجودات الهام‌گرفته از محیط و لباس‌پوشیدن، اما مهم‌ترین نکته، تیراندازی سریع است. قبل از انتشار بازی، با بنیانگذار استودیوی اسندنت و برت رابینز، مدیر بازی Immortals of Aveum صحبت کردم تا در مورد چگونگی ترکیب اولیه بازی و آنچه برای ساخت یک بازی اکشن مبتنی بر جادوی خوب نیاز است صحبت کنم.

“من قبل از شروع کار روی Call of Duty کار کرده بودم [at Ascendant Studios] رابینز گفت: «وقتی نمونه‌سازی اولیه را با Immortals شروع کردیم، آزمایش‌های زیادی را در اوایل انجام دادیم. در بسیاری از چیزهای مختلف به سرعت شکست خورد. و همه می دانند که یک تفنگ تهاجمی چگونه است، یک تفنگ ساچمه ای چگونه است. ما باید زبان خود و قوانین خود را برای اینکه جادو چه احساسی داشته باشد و چگونه بازی کند ایجاد می‌کردیم. و من فکر می‌کنم در اوایل، به‌ویژه در اوایل توسعه، زمانی که نمونه‌سازی می‌کردیم، در جاده‌های بسیار پیچیده و عجیبی رفتیم و مزخرفات عجیب و غریب زیادی پیدا کردیم و گفتیم، “خوب، مطمئن نیستم که اینقدر خوب کار کند.” “

در حال پخش: تریلر گیم پلی بازی Aveum’s Immortals | پارتی بازی تابستانی 2023

با محقق نشدن ایده‌ها، تیم تصمیم به تنظیم مجدد گرفت. به جای اینکه در ابتدا جنبه فانتزی جهان را در اولویت قرار دهیم، ابتدا قرار بود بازی یک تیرانداز عالی باشد. رابینز گفت: “حدود یک سال بعد، من فقط گفتم، “می‌دانی چیست؟ ما باید ابتدا یک تیرانداز بسازیم. علاوه بر این،” رابینز گفت: “و ما حدود شش ماه را به عنوان یک تیم صرف کردیم و واقعاً روی آن تمرکز کردیم. در نهایت این یک نمونه اولیه جنگی واقعاً خوب بود و واقعاً پایه و اساس بازی شد. و هنگامی که آن را داشتیم، می‌گفتیم، “این تیرانداز جادویی است. این عالی است. این جادو است. این اسلحه نیست، جالب است. سریع است، احساس قدرتمندی می‌کند. همه چیز همیشه این بود که یک جادوگر نبرد باشید، فانتزی بودن آن جادوگر جنگی عالی را تجربه کنید. و ما آن را با این نمونه اولیه میخکوب کردیم و سپس بازی را روی آن قرار دادیم.

بخوانید  استیون سودربرگ برای کارگردانی فیلم Ocean چهارم باز نخواهد گشت

ساخت یک تیراندازی اول شخص که در آن جادوهای جادویی می‌سازید کاملاً بی‌سابقه نیست – ما یک نمونه AAA فقط یک سال پیش با Ghostwire: Tokyo داشتیم – اما این یک تنظیم فعلی نیست. برای رابینز، این بخش بزرگی از تمایل به ساخت بازی مانند Aveum بود.

رابینز گفت: «من فکر می‌کنم هر پروژه خلاقانه خوبی احتمالاً از این تمایل ناشی می‌شود که بخواهیم مخاطب آن باشیم. “من می خواستم یک بازی شبیه به این انجام دهم. من روی Call of Duty کار می کردم و فقط به این فکر می کردم که اگر واقعاً به جای دنیای نظامی یک دنیای فانتزی بود، چگونه می شد. یک الهام اولیه بود – – ما «ندای وظیفه: فانتزی» را انجام نمی‌دهیم، بلکه کار دیگری انجام می‌دهیم.»

هنوز برای من خیلی زود است که به طور قطع بگویم که آیا Aveum یک جانور کاملاً متفاوت از Call of Duty است – من فرصتی برای بازی آن نداشتم – اگرچه بعد از گفتگو با رابینز با احتیاط فکر می کنم که آیا تریلرهای بازی آن را به فروش می رساند یا خیر. بیشتر از آنچه که هست به عنوان یک تیرانداز نظامی. بین توانایی دست و پنجه نرم کردن، پازل های پلتفرم و محیط های متشکل از سطوح خطی و فضاهای باز، Aveum من را به یاد بازی هایی مانند Titanfall 2 و Call of Duty: Infinite Warfare می اندازد. استفاده از یک سرباز جوان شوخی به عنوان قهرمان داستان قطعا این مقایسه ها را تقویت می کند.

شرحی ارائه نشده است

رابینز گفت: “من فکر می کنم مردم فقط بخش بسیار کوچکی از داستان، این حماسه را دیده اند.” “این یک داستان بزرگ است، و اگر فقط می خواهید از داستان لذت ببرید، بازی بیش از 20 ساعت طول می کشد. بنابراین چیزهای زیادی در مورد Jak می گذرد. ​​من عمداً می خواستم بازی را به سبکی بسیار متفاوت از “داستان فانتزی معمولی” بنویسم. – ارباب حلقه ها نیست، انگلیسی قدیمی نیست. شخصیت های مدرن با حساسیت های مدرن در دنیای فانتزی است. سنگ محک من برای نوشتن، دنیای سینمایی مارول بود – فیلم هایی مانند Guardians of the Galaxy یا Thor: Ragnarok – جایی که شما هستید در مکانی خارق‌العاده از دنیایی دیگر اما با شخصیت‌های بسیار نزدیک. طنز وجود دارد، اما بخش‌های بسیار جدی داستان نیز وجود دارد. احساس می‌کنم که او واقعاً طیف دراماتیک کاملی دارد.

بخوانید  امکان گپ صوتی Discord در آینده نزدیک به PS5 راه پیدا می کند

رابینز اضافه کرد که Aveum یک داستان شخصیت محور است و معتقد است که بازیگران تیرانداز تجربه را به بازیکنان خواهند فروخت. رابینز گفت: «جک قطعاً چیزهای زیادی را پشت سر می گذارد. “از یتیم بودن در محله فقیر نشین تا داشتن ناگهانی این همه قدرت جادویی عظیم و پیوستن به ارتش و تبدیل شدن به یک سرباز. و سفر او، گاهی اوقات او کمی گستاخ و مغرور است و همیشه قبل از سقوط غرور وجود دارد، بنابراین اتفاقات زیادی برای او می افتد. او در طول راه. من واقعاً به نوشتن افتخار می کنم؛ به نظر من داستان فوق العاده است. فکر می کنم دیالوگ ها مانند هر بازی قوی و دقیق هستند یا بهتر از بقیه هستند. بنابراین من واقعاً مشتاقانه منتظر آن هستم. من نمی توانم صبر کنم تا مردم از داستان لذت ببرند. شخصیت ها فوق العاده هستند. فکر می کنم مردم واقعاً عاشق برخی از شخصیت ها نیز می شوند.

به زودی متوجه خواهیم شد. Immortals of Aveum قرار است در تاریخ 20 جولای برای Xbox Series X|S، PS5 و PC عرضه شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.