سرسخت ترین رئیس دیابلو 4 قبلاً شکست خورده است

برای محتوای بیشتر Diablo 4، داستان ما را بررسی کنید که چگونه بازیکنان نمی توانند بفهمند که چرا وضعیت مقاومت بسیار بد است و راهنمای ما برای ساخت بهترین دروید چگونه است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

با تشکر از واوهدما می دانیم که یک استریمر توییچ به نام خوب_ توانست لیلیت را شکست دهد. Ben_ او را با شخصیت Barbarian Class خود شکست داد و از “Spinnywinny” آنها در کنار سایر حرکات استفاده کرد که آسیب Whirlwind او را تکمیل کرد تا به او کمک کند تا شیطان را شکست دهد.

برای کسانی که نمی دانند، Echo of Lilith یک رئیس اختیاری سطح 100 است که بازیکنان می توانند با آن مبارزه کنند. تنها راه مبارزه بازیکنان با او این است که ابتدا بازی اصلی را کامل کرده و به مرحله نهایی جهانی صعود کنند. علاوه بر این، او بسیار قوی تر از فاز غیر اوبر خود است، و هر بار که بازیکنی را می زند، یک دباف دریافت می کند که باعث می شود آسیب بیشتری به آن ها وارد شود. و علاوه بر آن، هر زمان که بازیکنی در حالت هاردکور بمیرد، مرگ دائمی فعال می شود. بنابراین اگر آنها در طول مبارزه با رئیس مرده بودند، هیچ راهی برای بازگرداندن آن شخصیت وجود نداشت.

Diablo 4 تنها کمتر از یک هفته است که به طور رسمی منتشر شده است و یک بازیکن در حال حاضر توانسته سخت ترین چالش خود را تکمیل کند و در حالی که در حالت هاردکور بازی می کند سخت ترین باس را شکست دهد.

بخوانید  تاریخ انتشار حالت The Mercenaries، بازسازی Resident Evil 4 مشخص شد