سرویس آنلاین Square Enix از بازی Guardians of The Galaxy Marvel حذف شد


پس از جدایی اسکوئر انیکس و آیداس مونترال، اکنون شاهد حذف سرویس اعضای اسکوئر انیکس از بازی Marvel’s Guardians of The Galaxy هستیم.

کمتر از یک سال پس از جدایی آیداس مونترال و اسکوئر اینکس پس از تصاحب استودیوهای غربی این ناشر ژاپنی توسط Embriser Group، حالا به نظر می رسد که آخرین ردپاها و آثار Square Inks به طور کامل از بازی Marvel’s Guardians پاک شده است. از کهکشان

دیروز آیداس مونترال پایان پشتیبانی از این بازی توسط سرویس آنلاین هواداران Square Enix Members را اعلام کرد. می دانیم که Guardians of the Galaxy از استودیو آیداس بازی آنلاین یا چند نفره ندارد، اما قبل از آن، بازیکنان می توانستند با اتصال حساب Square Ink خود، قفل پاداش ها و آیتم های درون بازی را باز کنند. از سوی دیگر، ناشر بازی Marvel’s Guardians of The Galaxy به مجموعه Idas Interactive در فروشگاه استیم و سایر فروشگاه های دیجیتال تغییر کرده است که جدایی کامل Idas و Square Inks را نشان می دهد.

همچنین با توجه به تایید آیداس و ظاهرا به دلیل مشکلاتی که در مجوز موسیقی و آرت بوک بازی وجود دارد، فروش نسخه لوکس بازی از تاریخ 21 فوریه (2 اسفند) برای همیشه متوقف می شود و ممکن است این امکان وجود نداشته باشد. برای خرید آن برای کاربران جدید در هر یک از فروشگاه های دیجیتال. همچنین کاربران با خرید نسخه فیزیکی دیگر نمی توانند 25 امتیاز وب سایت اعضای Square Enix را دریافت کنند.

البته واضح است که خریدارانی که در حال حاضر مالک این نسخه از بازی هستند یا نسخه فیزیکی لوکس بازی را خریداری می کنند، همچنان می توانند از این محتوای منحصر به فرد استفاده و فعال کنند. این آیتم ها شامل پوسته های City-Lord و Sun-Lord برای شخصیت Star Lord به اضافه آلبوم موسیقی متن دیجیتال و کتاب هنری بازی می باشد.کاربر در منوی اصلی بازی پوسته انحصاری War-Lord برای Star Lord موجود بود. برای بازیکنان به صورت رایگان، اما اکنون با حذف این سرویس از بازی، تنها راه دریافت آن از طریق کوئست است. این زیردریایی در فصل سیزدهم بازی خواهد بود.

بخوانید  انتشار اولین تصاویر از پلی استیشن 5 اسلیم در محیط واقعی

مبارزه Guardians of the Galaxy با دشمن فضایی در بازی Guardians of the Galaxy

مقاله مرتبط:

با وجود خرید کامل Idas Montreal، Idas Shanghai و Crystal Dynamics توسط Embriser Group، هنوز اطلاعات زیادی از وضعیت قرارداد بین این استودیوها و مارول گیمز مبنی بر امکان همکاری آنها در این بازی وجود ندارد. از سال گذشته، طرفداران سری Guardians of the Galaxy منتظر تایید قسمت های بعدی این بازی بودند که جایزه بهترین داستان را در The Game Awards 2021 نیز دریافت کرد. اما ظاهرا با اعلام رسمی پایان پشتیبانی استودیو Crystal Dynamics از بازی Marvel’s Avengers و توقف فروش نسخه لوکس بازی Marvel’s Guardians of The Galaxy، ادامه این همکاری بسیار بعید به نظر می رسد. سال های آینده

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.