حضور ال فانینگ در Death Stranding 2 برای کوجیما بسیار مهم بود

نظرت چیه عزیزم؟ آیا نسخه اول را تجربه کرده اید؟ از Death Stranding 2 چه انتظاری دارید؟ نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

اولین نسخه از بازی Death Stranding در سال 2019 در اختیار کاربران کنسول پلی استیشن 4 قرار گرفت، اثری که یک سال پس از انتشار رسمی آن بر روی کنسول نسل هشتم سونی در دسترس کاربران رایانه های شخصی قرار گرفت. در اواسط آذرماه امسال، استودیوی بازی سازی کوجیما پروداکشن رسما بازی Death Stranding 2 را در جریان مراسم The Game Awards 2022 معرفی کرد.

پسر کوچولو و بال هایش در Death Stranding 2

جالب است بدانید که خود ال فانینگ نیز در این پادکست حضور داشت. این بازیگر معروف گفت که بازی در حال حاضر شگفت انگیز به نظر می رسد و در مورد کیفیت گرافیک و فناوری ضبط حرکت به کار رفته در ساخت این بازی DS2 صحبت کرد.

اخیرا هیدئو کوجیما در مورد نکات جالبی در مورد نقش اصلی ال فانینگ در Death Stranding 2 صحبت کرده است.

بازی Death Stranding 2 در تاریخ نامشخصی برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

آخرین ساخته هیدئو کوجیما با توجه به موفقیت نسخه قبلی، به عنوان یکی از مورد انتظارترین آثار صنعت بازی شناخته می شود. با این حال طی جدیدترین اخبار بازی، کارگردان بازی Death Stranding 2 در جدیدترین قسمت پادکست Brain Structure فاش کرد که در صورت رد شدن پیشنهاد ال. فانینگ در بازی این بازیگر Death Stranding 2 اساسا باید داستان این بازی را بازنویسی می کرد.

سازنده سری بازی های Metal Gear Solid اعلام کرده است که شخصیتی که آل فانینگ در نسخه دوم بازی می کند نقش مهمی در دنباله Death Stranding خواهد داشت. هیدئو کوجیما او با استفاده از استعداد و جذابیت بازیگر نامبرده به دنبال خلق شخصیتی متفاوت از دیگر شخصیت ها بود. بازیکن ژاپنی در بخشی از صحبت هایش گفت: “من واقعا نمی توانم چیز زیادی را به اشتراک بگذارم، اما او شخصیت بسیار بسیار مهمی است و بله، من این شخصیت را با در نظر گرفتن ال خلق کردم.” بنابراین می ترسیدم که او این پیشنهاد را رد کند.”

بخوانید  بازی Tekken 8 رسما رونمایی شد