سازندگان سکانس‌های اکشن ویدیوی ایندیانا جونز و Dial of Destiny را توضیح می‌دهند

لوکاس فیلم ویدیوی جدیدی از ایندیانا جونز و فیت دایل منتشر کرده است که بر روی سکانس های اکشن تمرکز دارد.

هریسون فورد مثل ایندیانا جونز، پل فیبی والر مثل هلنا شاو، آنتونیو باندراس مثل رنالدو، میکلسن های من مانند یورگن ولر، توماس کرچمن به عنوان سرهنگ وبر، بوید هالبروک در نقش کلاببر، رنه ویلسون شانت به عنوان یک مزون، توبی جونز به عنوان باسیل شاو و جان ریس دیویس در نقش صلاح بخشی از بازیگران فیلم ایندیانا جونز و شماره گیری سرنوشت هستند. اکران این فیلم برای 9 جولای 1402 (30 ژوئن 2023) برنامه ریزی شده است.

جیمز منگولدکارگردان نامزد اسکار برای فیلم لوگان (لوگان) فیلم ایندیانا جونز و شماره گیری سرنوشت را کارگردانی کرد و با به جز باترورث و جان هنری باترورثفیلمنامه نویسان فورد و فراری فیلمنامه را نوشته اند. کاتلین کندی، فرانک مارشال و سیمون امانوئل با استیون اسپیلبرگ آنها تهیه کنندگی قسمت پنجم فیلم ایندیانا جونز را بر عهده داشتند.

در خلاصه داستان فیلم ایندیانا جونز و شماره گیری سرنوشت آمده است: «در پشت صحنه رقابت فضایی روسیه و آمریکا در دهه 1960، ایندیانا جونز از استفاده ناسا از کمک یک دانشمند سابق نازی برای پیروزی بر رقیب خود ناراحت می شود. قبل از اینکه زمان تمام شود، او سعی می کند با بازیابی “طومار سرنوشت” باستانی مسیر تاریخ را تغییر دهد. ایندیانا جونز در این ماجراجویی به دختر خوانده اش می پیوندد که دوباره او را با نازی ها روبرو می کند.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، باخبر می شویم که لوکاس فیلم در آستانه اکران فیلم ایندیانا جونز و شماره گیری سرنوشت (Indiana Jones and the Dial of Destiny) ویدیوی جدیدی را منتشر کرده است. این کلیپ پشت صحنه برخی از سکانس‌های اکشن هیجان‌انگیز فیلم را به نمایش می‌گذارد و شامل توضیحاتی از بازیگران و عوامل در مورد اهمیت خلق صحنه‌های اکشن واقع گرایانه است. شما می توانید این ویدیو را در کانال یوتیوب Lucasfilm مشاهده کنید.

بخوانید  بازی Evil West با تاخیر مواجه شد
تحریریه مجله بازی یک گیمر