ساخت بازی جدید جنگ ستارگان توسط کارگردان جنگ ستارگان 1313


کارگردان Concrete Genie و Star Wars 1313 کنسل شده اکنون به استودیوی سازنده Uncharted پیوسته تا یک بازی جدید Star Wars بسازد.

دیروز دومینیک روبیلارد، کارگردان سابق بازی لغو شده Star Wars 1313 و یکی از مدیران استودیو Pixelopus اعلام کرد که به استودیوی Skydance New Media پیوسته تا بازی های جدیدی از دنیای جنگ ستارگان و مارول را کارگردانی کند.

ظاهرا بسته شدن استودیو Pixelopus که بازی خلاقانه Concrete Genie را ساخته بود باعث شد تا Robilliard سری پلی استیشن را ترک کند و به استودیوی بازی سازی Amy Hennig بپیوندد. روبیلیارد هفته گذشته این خبر را در صفحه لینکدین خود به اشتراک گذاشت و نوشت: “خوشحالم که اعلام کنم به عنوان کارگردان به استودیو پیوستم تا به ایمی هنیگ، جولیان بک و تیم باورنکردنی Skydance New Media ملحق شوم.”

یکی دیگر از تهیه‌کنندگان سابق بازی‌های Visceral که قبلاً روی بازی لغو شده جنگ ستارگان هنیگ، RagTag کار کرده بود، جولیان بک است. بازی های Army of Two: The Devil’s Cartel و Battlefield Hardline نیز از دیگر آثار دوران حرفه ای بک هستند.

بازی جنگ ستارگان جدید امی هنیگ در استودیوی اسکای دنس نیو مدیا

علاوه بر این، روبیلارد همچنین تایید کرده است که روی دو بازی جنگ ستارگان به طور همزمان کار خواهد کرد و این بازی بر اساس سری مارول آن استودیو که سپتامبر گذشته برای اولین بار به نمایش درآمد. به این ترتیب کارگردان دو بازی کنسل شده جنگ ستارگان که در یک دهه گذشته بسیاری از طرفداران این مجموعه از عرضه نشدن آن ابراز ناامیدی کرده اند، بار دیگر به روند ساخت این بازی جدید و مورد انتظار از استار ادامه خواهد داد. جنگ های جهانی با هم

بخوانید  بسته بازی پرایم فصل 15 Apex Legends شامل لوازم آرایشی Ethereal Catalyst است

هنوز اطلاعات بیشتری از بازی در دسترس نیست اما بر اساس اطلاعات قبلی می دانیم که ارائه یک تجربه “فوق العاده سینمایی” یکی از اهداف هنیگ و تیم خلاق بازی است. ورود کارگردان بازی Star Wars 1313 همچنین می تواند طرفداران این مجموعه را بیش از پیش به این پروژه غیرمنتظره امیدوار کند.

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.