رویدادهای Takeover را در تریلر جدید Need for Speed ​​Unbound نشان دهید

این تریلر بر نمایش وقایع Takeover تمرکز دارد. بازیکنان باید برای برنده شدن در این رویدادها، پرش در رمپ، دریفت، ترکیب شیرین کاری و موارد دیگر در حین عبور از مسیرهای چالش برانگیز، بر سرعت ها و سبک های رانندگی خاص مسلط شوند. EA در توضیح تریلر جدید توضیح می‌دهد: «رویدادهای تسخیر بازیکنان را به شلیک دریفت‌های طولانی، شکستن اشیا و اثبات مهارت‌های خود در بهترین مسابقات خیابانی Lakeshore دعوت می‌کند. “بازیکنان به سرعت و سبک سواری خاصی نیاز دارند تا نشان دهند که شایستگی رقابت در The Grand، چالش نهایی مسابقه خیابانی Lakeshore را دارند.”

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بسیاری از طرفداران بازی های مسابقه ای و آرکید امیدوارند که Need for Speed ​​Unbound مانند یک بازگشت باشکوه برای این سری باشد. به خصوص که استودیوی معروف Criterion این بازی را توسعه می دهد و به طرفداران قول تمرکز ویژه بر مسابقات خیابانی و سفارشی سازی گسترده و همچنین جلوه های بصری و متحرک جدید را داده است. پیش از انتشار این بازی مسابقه‌ای در کمتر از یک ماه، تیم سازنده و EA تریلر جدیدی منتشر کرده‌اند که یکی از نکات برجسته Need for Speed ​​Unbound را به نمایش می‌گذارد.

دانلود فیلم آپارات

بازی Need for Speed ​​Unbound در تاریخ 2 دسامبر سال جاری بر روی پلتفرم رایانه های شخصی، کنسول های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس عرضه می شود.Xbox Series S منتشر می شود.

Criterion Studio وقایع Takeover را در تریلر جدید Need for Speed ​​Unbound نشان داد.

بخوانید  پشتیبانی از بازی Star Wars Jedi: Survivor با استفاده از فناوری AMD FSR