پشتیبانی از بازی Star Wars Jedi: Survivor با استفاده از فناوری AMD FSR

AMD اعلام کرده است که Star Wars Jedi: Survivor از فناوری FSR این شرکت پشتیبانی خواهد کرد.

نظر شما درباره آخرین اخبار بازی چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

با نزدیک شدن به تاریخ انتشار بازی Star Wars Jedi: Survivor که حدود دو ماه دیگر است، EA و استودیو Respawn Entertainment به تدریج جزئیات بیشتری را در مورد آن منتشر می کنند. در همین راستا اخیرا جزئیات جدیدی در رابطه با عملکرد نسخه PC این بازی با طرفداران به اشتراک گذاشته شده است.

اخیراً حداقل سیستم مورد نیاز Star Wars Jedi: Survivor برای رایانه ها اعلام شد و Respawn تأیید کرد که بازیکنان برای این بازی به حدود 130 گیگابایت فضای ذخیره سازی نیاز دارند. بازی Star Wars Jedi: Survivor قرار است در تاریخ 17 مارس 2023 (مارس) منتشر شود. 26، 1401) بر روی پلتفرم رایانه شخصی و کنسول های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس. Xbox Series S منتشر خواهد شد.

طبق اعلام رسمی، بازی اکشن ماجراجویی Star Wars Jedi: Survivor یک بازی رسمی با همکاری AMD خواهد بود. طبق اطلاعات درج شده در صفحه این بازی در سایت AMD، آخرین نسخه Star Wars Jedi از فناوری FidelityFX Super Resolution این شرکت پشتیبانی می کند. با این حال، هنوز مشخص نیست که آیا این بازی از نسخه 2.0 فناوری FSR استفاده خواهد کرد یا خیر. در همین حال، AMD تأیید کرده است که این بازی از فناوری FreeSync Premium Pro پشتیبانی می‌کند که به گیمرها اجازه می‌دهد تصاویر واضح‌تر و تجربه‌ای عالی از بازی روی صفحه‌نمایش با قابلیت HDR داشته باشند.

بخوانید  استودیو گوریلا احتمالاً در توسعه نسخه PS5 بازی Horizon Zero Dawn دخالتی ندارد