رونمایی ناشر بازی Dead by Daylight از یک بازی معمایی جهان-باز

مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، شرکت Behaviour Interactive از یک بازی معمایی تازه رونمایی کرد که در استودیو Lunarch مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد. این بازی که درحال‌حاضر با نام Project S شناخته می‌شود، اثری در سبک مولتی‌پلیر جهان-باز است. تاریخ انتشار این بازی مشخص نیست و صفحه‌ی استیم محصول تنها عبارت عرضه در آینده نزدیک را نشان می‌دهد. امکان افزودن پروژه اس به Wishlist نیز برای کاربران استیم فراهم شده است.

شرکت بیهیویر اینترکتیو، ناشر بازی Dead by Daylight یک بازی چندنفره معمایی جهان-باز تازه با نام Project S معرفی کرد که توسط استودیو Lunarch توسعه می‌یابد.

بازی Project S برای عرضه در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده است. استودیو Lunarch بیشتر به‌خاطر توسعه‌ی آثار معمایی در مقیاس کوچک نظیر بازی Jelly is Sticky و بازی Prismata شناخته می‌شود. بازیکن‌ها می‌توانند به‌شکل انفرادی یا چندنفره به تجربه‌ی بازی تازه شرکت بیهیویر اینترکتیو بپردازند. بازیکن‌ها در این بازی قادر به کشف جزایر شناور در آسمان خواهند بود و پازل‌های متعددی در آن وجود خواهد داشت.

درحال‌حاضر تنها سیستم مورد نیاز مندرج در صفحه‌ی استیم بازی Project S شامل ویندوز 7، پردازنده‌ی اینتل i5 و ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم می‌شود. این مشخصات احتمالا به‌عنوان Placeholder ثبت شده است و در زمان انتشار جزئیات بیشتر از محصول به‌روز خواهد شد. به‌هرشکل طرفدارها باید زمان بیشتری را برای انتشار اطلاعات تازه منتظر بمانند.



منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  دیو فیلونی در حال حاضر نظارت بر همه چیز جنگ ستارگان در لوکاس فیلم را بر عهده دارد