رشد 305 درصدی فروش دیجیتالی The Last Of Us Part 1 نسبت به هفته گذشته

نیل دراکمن استودیوی Naughty Dog اخیراً اعتراف کرده است که تنها در صورتی تولید نسخه سوم Last of Ace را آغاز می‌کند که داستانی جذاب وجود داشته باشد. با این حال، هنوز شایعاتی در مورد ساخت The Last of Us Part 3 وجود دارد. البته نیل دراکمن پیش از این نسبت به تولید نسخه های دیگر این مجموعه ابراز امیدواری کرده بود و گفته بود که فکر می کند داستان های بیشتری برای گفتن وجود دارد. دیروز، HBO سریال The Last of Us را برای فصل دوم تمدید کرد.

حلقه کریستوفر اعلام کرد که با عرضه سری لایو اکشن The Last of Us (The Last of Us)، فروش دیجیتالی بازی The Last of Us Part 1 نسبت به هفته قبل 305 درصد افزایش یافته است. این افزایش فروش باعث شد این بازی از استودیو Naughty Dog در رتبه یازدهم جدول فروش هفتگی انگلستان قرار گیرد.

بازی The Last of Us Part 1 در سپتامبر 2022 در دسترس کاربران پلی استیشن 5 قرار گرفت و در تاریخ 3 مارس 2023 (12 مارس 1401) برای رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. این نسخه به طور کامل از سخت افزار کنسول نسل نهم این شرکت استفاده می کند و دارای بهبودهایی در محیط ها، شخصیت ها، نور و سایر عناصر کلیدی بازی است.

فروش دیجیتالی نسخه پلی استیشن 4 بازی The Last of Us Remastered نیز 337 درصد رشد کرد و در رتبه شانزدهم جدول فروش هفتگی انگلستان قرار گرفت. همانطور که قبلا گزارش شده بود، فروش فیزیکی The Last of Us Part 1 238 درصد پس از اولین سریال درام Last of Us افزایش یافت.

بخوانید  یونیورسال باس می گوید Super Nintendo World یک "انقلاب" برای پارک است
کریستوفر درینگ از افزایش 305 درصدی فروش دیجیتالی The Last Of Us Part 1 پس از شروع پخش اقتباس تلویزیونی خبر داد.