دموی گیم پلی 11 دقیقه ای هاگوارتز Legacy

ویدیوی جدید گیم‌پلی میراث هاگوارتز، مخفی کاری و نبرد بیشتری را در حلقه اژدها نشان می‌دهد.

هاگوارتز Legacy RPG در 21 بهمن 1401 (10 فوریه 2023) بر روی پلتفرم های رایانه شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S منتشر خواهد شد. البته دارندگان نسخه دیجیتال لوکس بازی 72 ساعت زودتر و از 19 بهمن به بازی دسترسی خواهند داشت. نسخه های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان نیز در تاریخ 4 می 1402 (24 آوریل 2023) و نسخه نینتندو سوییچ در تاریخ 3 آگوست 1402 (25 جولای 2023) منتشر خواهند شد.

کمتر از دو هفته مانده به انتشار بازی موردانتظار Hogwarts Legacy، استودیوی Now Launch Software دموی جدیدی از گیم پلی این بازی منتشر کرده است که صحنه های بیشتری از اتفاقات داخل قلعه جادویی هاگوارتز را با کاربران به اشتراک می گذارد.

در این نمایش جدید که بخشی از پوشش انحصاری IGN از میراث هاگوارتز در چند هفته گذشته است، می‌توانیم بازیکنان را برای اولین بار با فرقه بدنام شکارچیان متخلف و تلاش آنها برای به دام انداختن اژدهای بدنام مجارستان ببینیم. Shakhdem, طرفداران از او تماس می گیرند فیلم هری پاتر و جام آتش چون دارند، رصد کنیم. بازیکنان می توانند شکارچیان و وفاداران را در این میدان نبرد به روش خود، چه از طریق مخفی کاری یا درگیری، شکست دهند. در ادامه می توانید این ویدیو را تماشا کنید. با این حال، توجه داشته باشید که این دمو بخش های کوچکی از یکی از اولین ماموریت های بازی را نشان می دهد.

بخوانید  پیش‌ثبت‌نام Final Fantasy 7 Ever Crisis امروز آغاز می‌شود، نسخه بتا بسته شده در راه است

خریداران نسخه های Deluxe و Digital Deluxe این بازی همچنین مواردی مانند موجودات پرنده Thestral و Onyx Hippogriff، بسته تزئینی Dark Arts و 72 ساعت دسترسی زودهنگام به بازی را دریافت خواهند کرد.علاوه بر این، بسته Digital Deluxe بازی نیز دریافت خواهند کرد. شامل نسخه Cross-Gen بازی می باشد و با خرید آن می توانید دو نسخه از بازی را بر روی کنسول های نسل هشتم و نهم خود دریافت کنید.

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.

دانلود فیلم آپارات