رتبه بندی همه 31 فیلم دنیای سینمایی مارول، از جمله Ant-Man & The Wasp: Quantumania

دنیای سینمایی مارول بزرگترین فرنچایز سرگرمی جهان است که تا به حال دیده است، و همچنین پرکارترین فرنچایز بزرگی است که تا به حال داشته ایم، با 31 فیلم در 15 سال. و اکنون ما یکسری برنامه های تلویزیونی نیز داریم. اما امروز روی این فیلم ها تمرکز می کنیم.

اما Ant-Man & the Wasp: Quantumania به تازگی فاز 5 این فرنچایز را آغاز کرده است و این بدان معناست که این روز جدیدی برای MCU است. از آنجایی که فرنچایز برای یک دقیقه برای حماسه چندجهانی آماده می شود، این داستان جدید کانگ فاتح بالاخره در مرکز صحنه قرار می گیرد. اما این سومین فیلم Ant-Man چگونه با بهترین فیلم های MCU مقایسه می شود؟ بیایید با نگاه کردن به هر فیلم MCU و رتبه بندی آن ها به این موضوع پی ببریم.

وقتی همه آن سال‌ها پیش برای اولین بار مرد آهنی را تماشا کردیم، کمتر کسی از ما انتظار داشت که او ظاهر شود. [frantic waving] همه آنها. حتی کوین فایگی، رئیس استودیو مارول، که از ابتدا چهره کل این ایده بود، احتمالاً به شما دروغ می‌گوید اگر بگوید که انتظار دارد MCU به یک غول‌پیکر تبدیل شود. امید؟ شاید. انتظار می رود؟ هرگز. حتی پس از اینکه اولین فیلم انتقام‌جویان، فیلم‌های ابرقهرمانی را در گیشه به اوج رساند، دیدن آن بسیار سخت بود. این آینده.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما ارائه شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.